וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אם יהיו קריאות גזעניות לא אשאר בקרית שמונה"

הבעלים טען שאלי דסה היה היחיד ששמע את הקריאות נגדו, אך הוסיף: "אם נגלה שאכן היו קריאות, נטפל במי שעשה את זה ולא נעבור על זה בשתיקה. יש לנו במועדון הרבה ערבים ושחקנים ממוצא אתיופי". בקבוצה חוששים מהמשבר: "הפגרה באה בזמן"

one

המשבר המקצועי בעירוני קרית שמונה מחריף. אלא שלצד ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים אמש (ראשון) וההידרדרות המקצועית, במועדון עסקו בשעות שאחרי המשחק בעיקר בטענות של אלי דסה לפיהן אוהדי קרית שמונה קראו לעברו קריאות גזעניות וכינו אותו "כושי". בקרית שמונה טענו שמלבד מגנה של בית"ר, אף אדם אחר לא שמע את הקריאות, אולם בשעות הלילה המאוחרות החלו להגיע לאוזני איזי שרצקי רחשים לפיהם אכן נשמעו קריאות גזעניות. הבעלים זעם על כך והתחייב לטפל באוהדים הספציפיים, כשבמועדון אף אמרו כי שרצקי יצדיק עונש כבד אם לא יימצא האוהד המקלל. כעת מחכים בקבוצה לדו"ח הרשמי של רועי ריינשרייבר כדי לראות האם השופט אכן הכניס את הטענות של המגן. במקרה כזה, יבקשו אנשי קרית שמונה לדעת מהקוון האם הוא שמע את הקריאות, או שמא עשה זאת רק לאחר איומו של דסה לרדת מהמגרש.

לאחר המשחק אמר שרצקי לוואלה ספורט: "אף אחד חוץ מאלי דסה לא שמע את הקריאות האלה. במועדון קרית שמונה יש הכי הרבה ערבים והכי הרבה שחקנים ממוצא אתיופי בארץ ומעולם לא היו צעקות לעבר שחקנים יריבים. אתם רוצים הוכחה למה אני טוען שהוא ממציא? שמעתי בטלוויזיה שהוא אומר ששחקני הספסל של בית"ר שמעו את זה. איך הם שמעו אם הם היו בצד השני של המגרש בכלל - בדיוק איפה שכולנו ישבנו, כולל מנכ"ל איגוד השופטים וכולל המשקיפים שאף אחד מהם לא שמע? אולי בבית"ר כועסים עלינו על זה שהם נענשו כי הקהל שלהם קרא קריאות לעבר אחמד עאבד אבל הקהל שלנו מעולם לא קרא קריאות גזעניות, כולל הפעם הזו. ביום שיהיו קריאות גזעניות אעזוב את המועדון. זו טענת שווא, יש לנו מצלמות בנקודה הזו בדיוק ונראה שמעולם לא היו קריאות כאלה". עם זאת, שרצקי סייג את דבריו ואמר: "כמובן שבכל מקרה אנחנו לא מקלים ראש ונבדוק את הדברים. אם נגלה שזה נכון, נטפל בזה שעשה זאת ולא נעבור על כך בשתיקה".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הגיב על הטענות של דסה. שרצקי/ברני ארדוב

מלבד מקרה דסה שהכעיס מאוד את שרצקי ואת יתר אנשי המועדון, בקרית שמונה ישנן תחושות קשות לאור ההפסד הרביעי הרצוף בליגה. "מאז שהתחלתי לאמן לא היו שני הפסדים רצופים אז אין ספק שארבעה הפסדים זה משהו מיוחד", אמר המאמן ברק בכר. "זה אתגר שנצטרך לדעת לצאת ממנו".

בכר לא שוחח עם השחקנים כלל במחצית והשיפור במחצית השנייה עודד מעט את האנשים במערכת. "אפשר להפסיד, במיוחד כשיש משבר, אבל במחצית הראשונה קיבלנו גולים של ילדים", אמר שחקן בקבוצה. "לא הייתה מלחמה ונראינו רע מאוד. אי אפשר להסביר מה קורה לנו כי באימונים אנחנו נראים טוב והכל עובד כרגיל, אבל הגענו למשחק ובמחצית הראשונה נראינו רע מאוד. במחצית השנייה הצגנו כדורגל טוב אבל זה הספיק רק לשער אחד ולא לחזור למשחק".

כעת בקרית שמונה מכוונים למקום השלישי שהפך להיות המטרה המוצהרת של הקבוצה, כשהחשש הוא שאם המשבר יימשך, בכר ושחקניו עלולים לרדת למקום הרביעי ואולי בסיטואציה מסויימת לאבד את המקום באירופה. "כשאתה נכנס למומנטום שלילי בכדורגל אתה חייב לדעת לעצור אותו ואנחנו עדיין לא עשינו את זה", אמר רועי קהת שכבש שער יפהפה שלא עזר. "הפגרה באה לנו בזמן. אחרי ארבעה הפסדים אנחנו צריכים את זה כדי להרים את עצמנו". על המטרות העתידיות אמר הקשר: "המטרה עכשיו היא להבטיח את אירופה. היינו בהפרש נקודות גבוה אבל אנחנו צריכים לדעת עכשיו לעשות סוויץ' בראש ולהתחיל לנצח. יש לנו צוות מקצועי מצוין שיידע לשנות את זה". על השער שלו אמר קהת: "הייתי מעדיף להבקיע גול ממטר ושהתוצאה תהיה שונה".

בקרית שמונה חילקו מחמאות לחן דילמוני שהיה טוב מאוד וגם לוובה בראון, שבמחצית השנייה נראה טוב מאוד גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully