וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "הגול החשוב שלי בבארסה". עימות בין הקהל לשחקני ריאל

ברצלונה חוגגת את הניצחון בקלאסיקו. האורוגוואי: "תמיד חלמתי לשחק במשחק הזה". בראבו: "צריך להמשיך להילחם ולחלום". מאמן ריאל: "לברצלונה יש יתרון, אבל לא נרים ידיים", וגם: כל המספרים

המספרים

* רק פעם אחת בתולדותיה חזרה ריאל מדריד מפיגור של ארבע נקודות או יותר (כשלעונה נותרו עשרה משחקים) כדי לזכות באליפות. זה קרה ב-2006/07.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-15 בקלאסיקו שלו והשתווה לראול במקום השלישי בכל הזמנים. אלפרדו די סטפנו (18) וליאונל מסי (21) מקדימים אותו.

* הפורטוגלי אף הבקיע בשבעה משמונת הביקורים האחרונים שלו בקאמפ נואו.

* עוד רונאלדו? עוד: CR7 כבש בפעם התשיעית בתולדותיו בקאמפ נואו - יותר מכל שחקן אחר בתולדות ריאל מדריד שלא עונה לשם פאקו חנטו.

* צ'אבי רשם את הקלאסיקו ה-42 שלו והשווה את שיאם של מנולו סנצ'יס ופאקו חנטו.

* בחצי השעה האחרונה, גארת' בייל מסר שתי מסירות מוצלחות בלבד.

* ג'רארד פיקה ניצח בכל התאקלים בהם היה מעורב, ומסר ב-88 אחוזי הצלחה.

* ז'רמי מתיו כבש את שער הליגה הראשון שלו בברצלונה. היחיד מלבדו שעשה זאת בקלאסיקו היה דני אלבס. בכלל, שלושה משבעת שערי הליגה של הצרפתי בליגה הספרדית הגיעו מול ריאל מדריד.

* לואיס סוארס הפך לאורוגוואי הראשון שמבקיע בקלאסיקו מאז רמון אלברו ויארדה ב-1960.

* ברצלונה כבשה בפעם ה-19 ברציפות בקלאסיקו, והשוותה את הרצף שלה מ-1981-1987.

* קארים בנזמה בישל לכריסטיאנו רונאלדו בפעם השישית העונה. הצמד הזה שני רק למסי וניימאר (הארגנטינאי בישל לברזילאי שמונה פעמים בליגה).

* הרצף נמשך: ברצלונה מושלמת בכל 19 משחקי הקלאסיקו הביתיים שלה בה תוצאת המחצית היא 1:1 (12 ניצחונות, שבע תוצאות תיקו).

* זהו הקלאסיקו ה-18 ברציפות בו שתי הקבוצות לא שומרות על רשת נקייה.

* ריאל השוותה את השיא של אתלטיקו מדריד, עם 99 שערים בקאמפ נואו בליגה הספרדית לאורך השנים.

* לואיס סוארס בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלו: שישה שערים.

* הפעם האחרונה שריאל מדריד ניצחה בקאמפ נואו לאחר שספגה ראשונה: לפני 50 שנה.

התגובות

לואיס אנריקה: "זה היה משחק מאוד שלם משתי הקבוצות, שתי מהקבוצות הטובות בעולם. זה ניצחון טוב, ואני מאוד שמח עבור הקבוצה שלי והאוהדים. האם המעבר של מסי לאמצע במחצית השנייה היה המפתח? יש לו את חופש התנועה, רצינו לשחק יותר מהאגפים. מעט מאוד שחקנים היו יכולים להבקיע את השער שסוארס הבקיע, זו הסיבה שהחתמנו אותו".

ז'רמי מתיו: "אחרי השער הראשון הלכנו יותר מדי אחורה. היינו עייפים מהמשחק מול מנצ'סטר סיטי, אבל המשכנו לעבוד קשה. יתרון של 4 בליגה? עדיין נותרו הרבה משחקים, הרבה נקודות, ויש לנו חודש אפריל קשה מאוד לפנינו".

חאבייר מסצ'ראנו: "התחלנו טוב, שלטנו במשחק, הבקענו שער והם התחילו לתקוף אותנו. ואז התארגנו מחדש, כבשנו, ושוב שלטנו. קבוצה כמו ריאל מדריד דוחקת אותך לשיא הפיזי שלך. שיחקנו מצוין, ואני מאושר".

לואיס סוארס: "אתה חולם על משחקים שכאלה, תמיד חלמתי לשחק בקלאסיקו, מול הקהל הזה. נכון לעכשיו, ברור שזה הגול הכי חשוב שכבשתי במועדון הזה. יש לו חשיבות גדולה יותר בגלל היריבה. ידענו שחשוב מאוד להגדיל את הפער בליגה ועשינו את זה". החלוץ ידע לפרגן ליריבה ואמר: "לא שלטנו במשחק כמו שאנחנו עושים בדרך כלל. ריאל הפעילה עלינו הרבה לחץ, ואנחנו לא שלטנו במשחק במחצית הראשונה, אבל חזרנו טוב יותר אחרי ההפסקה. אנחנו יודעים שהליגה מאוד קשה, אתה אף פעם לא להיות רגוע אפילו לא טיפה ולהמשיך לנצח".

קלאודיו בראבו צייץ: "ניצחון גדול! צריך להמשיך להילחם ולחלום. אנחנו רוצים עוד!"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'רארד פיקה ברצלונה מנסה מספרת מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. GettyImages
"היה חסר לנו מזל". ראמוס מול פיקה/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי, המאמן המפסיד ניתח את המשחק בסיום ואמר: "אני חושב ששיחקנו טוב במשך 60 דקות עד השער השני. אחרי שספגנו את השער, המשחק הפך להיות מאוד קשה עבורנו. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ואנחנו צריכים להמשיך לשחק ברמה הזו. הקבוצה יכולה להשתפר הרבה, אבל הליגה הזו היא קשה ומסובכת". על המשך המאבק על האליפות, אמר המאמן: "לברצלונה יש כעת יתרון, אבל אנחנו לא נרים ידיים, במיוחד בהתחשב בעובדה ששיחקנו מצוין במחצית הראשונה. כרגע, הליגה עדיין לא הסתיימה. לברצלונה יש יתרון, אבל הכל יכול להיות בכדורגל".

סרחיו ראמוס: "ראינו היום ריאל מדריד מצוינת, חלק מהמזל שהיה לנו במשחקים הקודמים היה חסר. חבל על ההזדמנויות שלא ניצלנו, זה מרגיש, אבל זה חלק מהמשחק. ארבע נקודות מפרידות אותנו מברצלונה, ונמשיך להילחם. דברים גרועים יותר קרו בעבר, והתאוששנו מהם. אסור להוריד את הרגל מהגז".

פפה אמר לאחר המשחק: "עשינו עבודה טובה במחצית הראשונה, אבל בסוף שיחקנו יותר עם הלב מאשר עם הראש וברצלונה היתה מסוכנת במתפרצות. הגול של סוארס הרג אותנו". על המשך העונה: "הליגה עדיין לא גמורה, יש עוד הרבה משחקים ואנחנו יודעים שיש לנו איכויות כדי לנצח. אנחנו נילחם עד הסוף, זו הדרישה תמיד מריאל מדריד".

לוקה מודריץ': "אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל השער השני שלהם הרג אותנו מנטלית. הפסקנו לשחק כמו קבוצה".

כמה אוהדים המתינו לשחקני ריאל מדריד במתחם האימונים של הבלאנקוס והתעמתו איתם לאחר שהקבוצה חזרה למקום בטיסה מברצלונה והשחקנים החלו לעזוב בדרכם איש איש לביתו. האוהדים קיללו כמה מהשחקנים ואף חבטו על המכונית של גארת' בייל. הם אמרו מספר מילים ארסיות לעבר חסה הצעיר ואילו סרחיו ראמוס היה היחיד שנעצר והתעמת איתם: "מה הבעיה שלכם?", אמר הספרדי הוותיק, "אתם חושבים שזו גישה נכונה? כולם מפסידים ביחד, כמו שכולם מנצחים ביחד".

ההשפלה הגדולה של גארת' בייל

מאז שהצטרף לריאל מדריד ושבר את שיא ההעברות בכדורגל העולמי, גארת' בייל לא זוכה לנחת מהתקשורת בספרד שקוטלת אותו בלי הפסקה. הוולשי שבר אומנם את הבצורת עם צמד במחזור הקודם, אבל היה חלש בקלאסיקו והתגובה לא איחרה לבוא. עיתון "האס" הנחשב במדריד חילק היום ציונים לשחקנים שהשתתפו בקלאסיקו. איזה ציון קיבל בייל אתם שואלים? תסתכלו בתמונה שמצורפת למטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully