וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקף את מיקי ברקוביץ': מאיר טפירו שבר את שיא ההופעות בליגת העל

23.3.2015 / 12:10

רכזה של נס ציונה רשם אמש את הופעתו ה-470 בליגה. קרייג סמית' פרק את עצם הבריח וייעדר כחודש. גורקה: "אנחנו אוהבים לרוץ ועושים דברים יפים במקום פשוטים". חסין על הניצחון: "בליגה הזאת אין אוויר"

one

המחזור ה-24 בליגת העל זימן לחובבי הליגה שתי דרמות גדולות. בזו המרכזית, גברה בני הרצליה על עירוני נס ציונה 88:89, כשמאיר טפירו החטיא בשנייה האחרונה. אם זה לא מספיק, הרי שהמפסידה קיבלה חדשות רעות מכיוון קרייג סמית'. הקרנף נפצע ברבע הראשון אחרי היתקלות עם ג'וליאן רייט, פונה לבית החולים, עבר צילום לאחריו התברר כי פרק את עצם הבריח וייעדר 3-4 שבועות מהפרקט.

מאיר טפירו אומנם החטיא בשניה האחרונה במשחק בו הפסידה נס ציונה מול בני הרצליה, אבל בכל זאת יכול לחגוג שיא היסטורי, כאשר שבר את שיא ההופעות לשחקן בליגת ווינר סל. שחקן העשור, שיחגוג בהמשך החודש את יום הולדתו ה-40, רשם אמש את הופעתו ה-470 בליגה ועקף בכך את מיקי ברקוביץ' האגדי בדירוג שיאני ההופעות בכל הזמנים בליגה. טפירו משחק בליגה 20 עונות, עונתו הראשונה בליגת העל היתה במדי הפועל תל-אביב ב-94/95.

ציון דרך מרשים נוסף רשם טפירו אמש כשקלע ארבע שלשות והגיע ל-500 שלשות בקריירה כאשר הוא השחקן השלישי ב-20 השנים האחרונות שמגיע לציון דרך זה, אחרי דרק שארפ ויהוא אורלנד שעשה זאת לפני כחודש וחצי.

שיאני ההופעות בליגה:

1. מאיר טפירו - 470
2. מיקי ברקוביץ '- 469
3. דורון ג'מצ'י - 466
4. מוטי דניאל וישראל אלימלך - 434
6. תומר שטיינהואר - 423

מאיר טפירו שחקן עירוני נס ציונה מול יינסי גייטס שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מיקי ברקוביץ' מאחוריו. מאיר טפירו/מגד גוזני

"אני לא יודע אם הפציעה הזיקה לנס ציונה כי הם שיחקו טוב מאוד בהרכב עם מיטשל וואט כסנטר ולאמיין ווילסון בעמדה 4 וטל דן, וזה עשה לנו הרבה בעיות", אמר המאמן המנצח מיקי גורקה בסיום. "יכולנו ברבע השני לסיים את החצי ב-16 או 18 הפרש, היינו קצת נאיביים. אנחנו אוהבים לרוץ ועושים דברים יפים במקום פשוטים, בשלוש על אחד הולכים על אלי-אופ במקום ליי-אפ. זה חלק ממי שאנחנו, לצערי כמעט שילמנו מחיר על הנאיביות, אני שמח שניצחנו כי הרבה יותר קל לי עכשיו לתקן את הטעויות מאשר אחרי הפסד. אני מסתכל רק על המשחק הקרוב ולא מעבר לזה, לא על מיקומים ולא מה יקרה אם ננצח. יש לנו משחק קשה נגד גליל/גלבוע בגלבוע וזה הדבר היחיד שאני מתעסק בו, והמטרה שלנו זה לנצח את המשחק הקרוב".

במשחק צמוד נוסף ניצחה הפועל חולון 85:90 את מכבי אשדוד בעיר הנמל. "חששתי מאוד מהמשחק, בטח כששמעתי שקרטיס קלי לא ישחק באשדוד", אמר אלעד חסין. "קבוצה עם שלושה זרים היא תמיד קבוצה שיודעת להוציא מעצמה יותר מהחלקים שלה, ואשדוד נמצאים בכושר טוב אז ידענו שאנחנו הולכים למשחק קשה. ידענו לעשות את ההחלטות הנכונות ביחד עם עצירות טובות וזריקות עונשין ולקחנו משחק לא קל, הרבה קבוצות עוד יסבלו פה. בליגה הזאת אין אוויר. יש אוויר רק אחרי הניצחון. הליגה הזאת היא כל כך לא צפויה, כל כך צמודה, אחרי מכבי וירושלים המשחקים הופכים להיות קשים יותר, כל משחק הוא קשה ומאבק על מיקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
רק בריאות. סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully