וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב חגג: "זה אחד הרגעים היפים בחיי"

קשר הנבחרת הבקיע מהאוויר בתוספת הזמן את שער הניצחון בגמר הגביע וסידר לקלאב ברוז' תואר ראשון זה שמונה שנים. בבלגיה היללו: "רפאלוב כבש כמו זידאן", "הביא את ברוז' מגיהנום לגן עדן"

ליאור רפאלוב (במרכז) חוגג עם שחקני קלאב ברוז'. רויטרס
רגע השיא בעונה הטובה בקריירה. ליאור רפאלוב/רויטרס

"ליאור רפאלוב הביא את קלאב ברוז' מגיהנום לגן עדן", כך סיכמה הערב (ראשון) התקשורת הבלגית את גמר הגביע, בו קשר נבחרת ישראל בישל וכמובן כבש בבעיטה אדירה מהאוויר בדקה ה-92 את שער הניצחון ב-1:2 הדרמטי על קלאב ברוז'. "רפאלוב כבש כמו זינדין זידאן", נכתב בבלגיה, אחרי שהכוכב הגדול של הקבוצה העלה את מאזנו העונה ל-14 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות, אבל יותר מכל - הביא לקלאב ברוז' תואר ראשון אחרי שמונה שנים שחונות.

ליאור רפאלוב אמר בסיום לתקשורת הבלגית: "ספגנו שם מרגע קשה ואמרנו שהנה הולכים להארכה. אחרי יום חמישי והמאמץ הגדול, הבנו שיהיה מסובך לשחק עוד 30 דקות. ואז הכדור היה באוויר וזה קרה. לא חשבתי יותר מדי, בעטתי והכדור סיים את המסלול ברשת. זה אחד הרגעים היפים בחיי. זה תואר ראשון שלי בארבע שנים בברוז', זה באמת פנטסטי".

בהמשך הוסיף: "עכשיו יש לנו עוד מטרה, וזו האליפות. יש לנו גם את הליגה האירופית ואנחנו מקווים להעפיל לחצי הגמר. בפלייאוף אי אפשר לדעת מה יקרה, בטוח שיהיה צמוד. אנחנו חייבים להתחיל טוב כי יש שלוש או ארבע מועמדות לאליפות. אם נפתח טוב, נעשה את ההבדל לעומת היריבים שלנו".

המאמן מישל פרודהום, שמותיר חותם בקלאב ברוז' עם דהירה בפסגת הליגה הבלגית, עלייה לרבע גמר הליגה האירופית וכמובן הגביע הנוכחי, החמיא בסיום לרפאלוב: "השער הראשון שלנו היה מהלך מתורגל, השני היה פשוט קלאסה של רפאלוב".

הקפטן טימי סימונס הוסיף: "האווירה שהאוהדים שלנו יצרו הייתה פשוט פנטסטית, הטירוף אחרי השער של רפאלוב היה מדהים. הבאנו גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully