וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ זכתה בטורניר אינדיאן וולס

הרומנייה זכתה בתואר ה-11 בקריירה שלה והגדול ביותר אחרי שחזרה מפיגור מערכה ל-6:2, 5:7, 4:6 מול ילנה ינקוביץ' בגמר. המדורגת שלישית בעולם נזקקה לשעתיים ו-37 דקות

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
התואר היוקרתי ביותר בקריירה שלה. האלפ/GettyImages

סימונה האלפ זכתה הערב (ראשון) בתואר הגדול ביותר בקריירה שלה עד כה כשהשלימה זכייה באינדיאן וולס מסבב הפרמייר מנדטורי. הרומנייה, המדורגת שלישית בעולם, חזרה מפיגור ל-6:2, 5:7, 4:6 על ילנה ינקוביץ' (21) בגמר דרמטי, שנמשך שעתיים ו-37 דקות. לרומנייה הנהדרת זהו התואר ה-11 בקריירה והגדול ביותר, שכן הוא הראשון מסבב הפרמייר. כמו כן, האלפ שיפרה את מאזן הראש בראש שלה מול הסרבית הוותיקה לארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד כשגם בשמינית הגמר באליפות אוסטרליה בשנה שעברה נזקקה לשלוש מערכות על מנת לגבור עליה.

ינקוביץ' פתחה את המשחק נהדר ושברה כבר במשחקון הראשון, אבל אז נשברה בחזרה וזה 1:1. השתיים שמרו על ההגשות וזה 2:2. אז הגיעו שתי שבירות ברציפות של JJ, שגם הצליחה לשמור על ההגשות שלה ולסגור את המערכה הראשונה עם 2:6 מרשים במיוחד. ינקוביץ' הייתה הראשונה להשיג שבירה גם במערכה השנייה ועלתה ל-1:3, אבל האלפ החזירה בשבירה משל עצמה. ינקוביץ' שוב שברה ועלתה ל-3:4, אבל הרומנייה הגיבה עם שבירה משל עצמה ואז נשברה שוב. ינקוביץ' הגישה למשחק, אבל כשלה במשימה וזה 5:5. האלפ שמרה על ההגשות שלה ושברה שוב כדי לסגור את המערכה עם 5:7. גם המערכה האחרונה הייתה רוויה בשבירות, כשהאלפ הייתה זו שהשיגה אחת יותר (ארבע לעומת שלוש של ינקוביץ') והצליחה לסגור עניין עם 6:2, 5:7, 4:6.

ילנה ינקוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
הייתה קרובה, אבל זה לא הספיק. ינקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully