וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "ערן זהבי שחקן שאף פעם לא שבע. הוא מתנה למכבי"

22.3.2015 / 23:42

מאמן מכבי תל אביב החמיא לכוכב שלו על שער הניצחון על מכבי חיפה: "הראינו את אחת ההופעות הטובות ביותר העונה". בלבול: "ידענו שזהבי יכול להשתחרר ולעשות את הגול. החילופים היו טקטיים"

זהבי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את מכבי חיפה 1:2 בצורה הכי דרטמית שיש, חגגה שלוש נקודות מתוקות במיוחד בבלומפילד, והגדילה מחדש את הפער מהפועל באר שבע לחמש נקודות, שבועיים לפני הקרב הישיר ביניהן. נוסא איגייבור כבש כבר בחלוף 48 שניות, אלירן עטר ניצל טעות גדולה של איתן טיבי כדי להשוות מול האקסית בדקה ה-61, אך המילה האחרונה היתה שייכת לערן זהבי, מי אם לא הוא, שהניף את הרגל בדקה ה-89, ושחרר פצצה אדירה שנעצרה רק בחיבורים. ומכבי חיפה? רצף שלושת הניצחונות של הירוקים נעצר, והם ניצבים במקום השישי בטבלה.

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי חיפה משער אדיר של זהבי

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני חושב שלא היינו מאוזנים במחצית השנייה". פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב, התייחס לשער של נוסא איגייבור, עליו התעקש תקופה ארוכה, ואמר: "השער הזה של נוסא ולא של פאקו, עבדנו על זה באימונים. אני חושב שמההתחלה נוסא הראה שהוא שחקן נהדר". לשאלה מה חשב חמש דקות לסיום כאשר התוצאה עמדה על שוויון, אמר המאמן: "לא חשבתי שהתוצאה הוגנת, אבל כשאתה לא מבקיע, אתה לא יכול לדבר על הוגנות. אני חושב שלא היינו מאוזנים במחצית השנייה, אבל אחרי זה שלטנו במשחק ויצרנו מצבים. ביקשתי מהשחקנים להוכיח שהם הכי טובים שיש. השחקנים הראו שצדקתי".

על השער של ערן זהבי והאם לדעתו זה שער האליפות, אמר המאמן: "אמרתי שערן הוא מתנה למכבי תל אביב. מכבי צריכה להשאיר אותו להרבה שנים. צריך לעשות מאמץ לשמור עליו. אני חושב שצריך לשלם על נאמנות והוא מראה שהוא נאמן. הוא שחקן שאף פעם לא שבע. הוא מביא הרבה אופי לקבוצה. לפני המשחק אמרתי שהעתיד ייקבע על פי מה שאנחנו בהווה, אבל צריך לזכור שעדיין לא השגנו שום דבר. היום הראינו את אחת ההופעות הטובות ביותר העונה שלנו, אבל אנחנו צריכים להמשיך".

המאמן גם נשאל האם לדעתו הניצחון הזה עשוי לשנות את יחסם של האוהדים כלפיו, ואמר: "אני לא יודע לגבי האוהדים. אמרתי שאני לא יכול לשלוט לגבי מה שהאוהדים חושבים. אני מנסה לעשות את המיטב עבור מכבי, וזה הכי טוב עבורי. אני אלך עד הסוף עם הרעיונות שלי כי לפעמים כשאתה לא יודע לאן ללכת, הדברים הולכים נגדך". הבאסקי נשאל האם מיטש גולדהאר שוחח עם השחקנים לפני או אחרי המשחק, ואמר: "מיטש גולדהאר לא דיבר עם השחקנים, לא לפני המשחק ולא אחרי". לגבי השאלה האם הרגיש צורך מיוחד לנצח בשל נוכחות הבעלים, הוא השיב: "כל המשחקים חשובים עבורי, בלי קשר אם מיטש כאן או לא. אני חושב שאני עושה את המיטב תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"באנו כדי לנצח, אבל הדברים לא הלכו כפי שרצינו". מרקו בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול: "כל משחק שאתה מפסיד אתה יוצא מאוכזב. פתחנו רע מאוד, נתנו להם לשלוט וחטפנו גול מהיר מטעות קשה בהגנה. במחצית השנייה עשינו שינוי, עברנו ל-4-3-3 עם אמצע יותר חזק והיינו יותרא מסוכנים. השווינו וחבל על הטעות בדקה ה-89. כששחקן בועט בחופשיות מ-17 מטר, זו טעות. אין ספק. כבר הייתה לנו נקודה ביד. ידענו שבמהלך אחד ערן זהבי יכול להשתחרר ולעשות את הגול".

על ההבדלים בין הקבוצות: "מכבי תל אביב היא אלופת השנתיים האחרונות וכנראה תהיה גם בפעם השלישית האלופה. באנו כדי לנצח, אבל הדברים לא הלכו כפי שרצינו. החילוף אולי הצליח, אבל בסופו של דבר לא ניצחנו ואנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול בית"ר ירושלים ונמשיך לעבוד קשה".

על התסכול של איתי שכטר: "כל משחק שקבוצה לא מנצחת, אומרים שזה לא היה טוב וההוא לא היה טוב. החילופים לא היו קשורים לשחקן כזה או אחר, אלא היו טקטיים". על העובדה שאלירן עטר לא בסגל הנבחרת: "אני לא מתעסק בנבחרת, יש מאמן שמזמן את מי שהוא חושב לנכון. אנחנו מרוצים מאוד ממה שעטר עושה במכבי חיפה, הוא שחקן פנטסטי ורכש פנטסטי".

וככה זה נגמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully