וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 דרמטי לצ'לסי מול האל, לוקאקו נפצע בניצחון אברטון

הבלוז הובילו 0:2 כבר בדקה התשיעית (הזאר וקוסטה), הטייגרס השוו תוך שתי דקות בעזרת טעות של קורטואה, אבל רמי הכריע (77). הטופיז השיגו 1:2 בחוץ על קווינס פארק ריינג'רס

דייגו קוסטה ססק פברגאס פיליפה לואיז צ'לסי חוגגים שער. GettyImages
היה לא פשוט, אבל צ'לסי ממשיכה להתקרב לתואר/GettyImages

מלבד הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בחוץ מול ליברפול, נערכו עוד שני משחקים הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-30 בפרמיירליג. צ'לסי ניצחה 2:3 את האל סיטי בחוץ, אברטון גברה 1:2 בחוץ על קווינס פארק ריינג'רס. רומלו לוקאקו, חלוץ אברטון, נפצע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-66.

אבל הרננדס האל סיטי כובש מול צ'לסי לאחר טעות של טיבו קורטואה. רויטרס
טעות גדולה והצלות גדולות. קורטואה/רויטרס

האל סיטי - צ'לסי 3:2

הטייגרס ניסו להדהים את מוליכת הטבלה ולא היו רחוקים, אבל בסופו של דבר הכישרון של צ'לסי היה מכריע. הבלוז, שרוצים לברוח לחבורת הצמרת הדולקת אחריהם ולהתקרב להבטחת האליפות, פתחו בסערה וכבר בדקה התשיעית הובילו 0:2. אדן הזאר כבש בדקה השנייה בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, דייגו קוסטה הוסיף לאחר שקיבל כדור ברחבה וסובב לפינה הרחוקה.

אלא שהתשובה של המארחת הייתה מהממת. בדקה ה-26 אחמד אל מוחמדי צימק משני מטרים אחרי בישול מצוין של אנדרו רוברטסון ופחות משתי דקות לאחר מכן, טיבו קורטואה ביצע שגיאה איומה ואיפשר לאבל הרננדס להשוות. למזלה של צ'לסי, בהמשך קורטואה התעורר ורשם בבת אחת שלוש הצלות אדירות. בסופו של דבר, צ'לסי הצליחה לנצח לאחר שוויליאן שלח למרכז, לואיק רמי בעט והשוער אלן מקגרגור נתן לכדור לחמוק לו ממש מתחת לגוף.

קווינס פארק ריינג'רס - אברטון 2:1

אחרי התבוסה המשפילה וההדחה מהליגה האירופית, הטופיז השיגו שלוש נקודות קריטיות בלופטוס רואד, שמקרבות אותם להישארות בליגה ואת ק.פ.ר לירידה. שיימוס קולמן כבש בדקה ה-18 בתום התקפה מסודרת וטובה מאוד של אברטון, אבל אדוארדו ורגאס המחליף השווה חמש דקות אחרי שנכנס, בדקה ה-65, עם פצצה משלושה מטרים לאחר ערבובייה ברחבה. השוויון החזיק עד לדקה ה-77, אז ארון לנון קיבל כדור ברחבה ושלח אותו פנימה.

הבשורה לנבחרת ישראל עשויה להגיע מכיוונו של רומלו לוקאקו, חלוץ נבחרת בלגיה, שנפצע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-66, ויצא בעודו צולע ואוחז בשריר הירך האחורי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully