וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הפסידה 2:0 בבית למנשנגלדבאך

צמד של רפאל (הראשון אחרי טעות קשה של נוייר) סידרו לסייחים ניצחון חוץ מפתיע והנחילו לאלופה הפסד בית ראשון מזה קרוב לשנה. רובן נפצע וייעדר כמה שבועות, טיאגו אלקנטרה חזר לסגל אחרי שנה

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
נפצע והוחלף במחצית. רובן/GettyImages

המחזור ה-26 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים שמערבים את שתי מוליכות הטבלה. באיירן מינכן ספגה הפסד בית ראשון אחרי קרוב לשנה עם 2:0 מול בורוסיה מנשנגדלבאך, כשעוד לפני זה אכזבה וולפסבורג וסיימה ב-1:1 בחוץ מול מיינץ.

עוד ידיעה שמגיעה הערב מגרמניה: ג'ו צינבאואר פוטר מתפקידו כמאמן המבורג. המנהל המקצועי פיטר קנבל ישמש כמאמן ראשי עד תום העונה.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן (אמצע). GettyImages
הטעות הקשה של נוייר/GettyImages

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

12 באפריל 2014 הייתה הפעם האחרונה שהקבוצה של פפ גווארדיולה הפסידה בליגה בבית. אז באיירן מינכן נוצחה 3:0 על ידי בורוסיה דורטמונד, הערב היא רשמה הפסד בית נוסף עם 2:0 מול בורוסיה מנשנגלדבאך. זה היה ההפסד השני של הבווארים בליגה העונה, כשהקודם היה בתבוסה 4:1 מול וולפסבורג לפני שבעה משחקים.

אם זה לא מספיק לבאיירן, אז אריאן רובן, שרק חזר מפציעה, נפצע שוב והוחלף כבר אחרי 24 דקות. לאחר מכן התברר שרובן קרע שריר בבטנו וייעדר למשך מספר שבועות. לכן, הוא יחמיץ בוודאות את המשחק של נבחרת הולנד מול טורקיה ואת הידידות מול ספרד, וככל הנראה גם כמה משחקים של באיירן. רפאל מגלדבאך הפך לגיבור של הסייחים עם צמד (30 ו-77) וסידר להם ניצחון חוץ ענק והשלמת עונה ללא הפסד ליגה לבאיירן. הבשורה המשמחת היחידה מבחינת האלופה היא החזרה של טיאגו אלקנטרה לסגל אחרי שנה.

השער הראשון, כאמור, הגיע בדקה ה-30 לאחר מהלך קבוצתי יפה של האורחת. בסופו של דבר פטריק הרמן מצא את רפאל עם מסירת רוחב, הברזילאי בעט בנגיעה אחת, ומנואל נוייר ביצע טעות קשה ולא הצליח לקלוט את זה. 0:1 לקבוצה מצפון מערב גרמניה. השער השני הגיע בדקה ה-77 כשמהלך אישי פנטסטי של כריסטוף קראמר הסתיים במסירת רוחב לרפאל, שבעט ונוייר שוב ביצע טעות וזה הלך פנימה כדי לקבוע 0:2. באיירן הצליחה לסכן את שער האורחת עוד מספר פעמים עד סוף המשחק, אבל יאן זומר סיפק מפגן שוערות נהדר ושמר על שער ריק. גם נוייר נזקק לעוד כמה הדיפות נהדרות כדי לשמור על השער שלו, ובסיום זה 0:2 למנשנגלדבאך, שחוזרת אל המקום השלישי עם 47 נקודות, שתיים יותר מלברקוזן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רפאל שחקן מנשנגלדבאך (שני משמאל), גרניט ג'אקה, פביאן ג'ונסון, אוסקר ונדט. GettyImages
שחקני גלדבאך חוגגים/GettyImages

מיינץ - וולפסבורג 1:1

שלושה ימים אחרי ה-1:2 על אינטר בחוץ, הגיעו הזאבים לליגה ודי אכזבו שם. וולפסבורג סיימה ב-1:1 בחוץ מול מיינץ לאחר שכבר פיגרה. דיטר הקינג החליט לעשות רוטציות ולוותר בהרכב על באס דוסט, וייריניה ודניאל קאליג'ורי ועלה עם אנדרה שורלה, שלא פתח לאחרונה, ועם קווין דה ברוין כמובן. בעקבות הנקודה הזו, שיפרה וולפסבורג את מאזנה ל-54 נקודות, מיינץ התרחקה מעט מהקו האדום עם 30 נקודות.

מיינץ כבשה ראשונה כבר בדקה השביעית. יוהאנס גייס הגביה קרן שמצאה את ניקו בונגרט והוא נגח פנימה את ה-0:1. וולפסבורג הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-61 כשקרן של דה ברוין מצאה את נאלדו שנגח פעם אחת, זה הגיע ללואיז גוסטבו, שהמשיך בנגיעה אחת פנימה את ה-1:1.

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן (ימין) עם תומאס מולר. GettyImages
חזר לסגל אחרי שנה. טיאגו אלקנטרה/GettyImages
קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג (ימין) מול ג'ו הו פארק שחקן מיינץ. GettyImages
וולפסבורג ודה ברוין נעצרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully