וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את גנואה, ניצחונות לרומא ולאציו

ארבעה ימים אחרי הניצחון על דורטמונד, שער ענק של קרלוס טבס (25) סידר לגברת הזקנה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והשכיח גם החמצת פנדל. 0:1 לרומא בצ'זנה, 0:2 ללאציו על ורונה

קרלוס טבס יובנטוס חוגג שער. Valerio Pennicino, GettyImages
למרות החמצת הפנדל, הוא שוב חגג. טבס/GettyImages, Valerio Pennicino

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית נפתח כבר אתמול (שבת) עם שני משחקים, כשקייבו ניצחה 0:1 את פאלרמו ומילאן עשתה את שלה עם 1:3 על קליארי. המחזור נמשך היום כשבמשחק הראשון הצליחה אמפולי לנצח 1:3 את ססואלו. האלופה והמוליכה הגאה יובנטוס ניצחה 0:1 את גנואה. רומא הרימה ראש אחרי רצף הכישלונות עם 0:1 על צ'זנה שהשאיר אותה במקום השני, לפני יריבתה העירונית לאציו שהתבססה במקום השלישי עם 0:2 על ורונה. תוצאות תיקו לנאפולי ופיורנטינה, אינטר הפסידה 1:0 לסמפדוריה שעלתה למקום הרביעי.

אנדראה ברצאלי שחקן יובנטוס (שמאל) מול דייגו פרוטי שחקן גנואה. Valerio Pennicino, GettyImages
פרוטי מול ברצאלי/GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס - גנואה 0:1

ארבעה ימים אחרי ה-0:3 הענק בחוץ מול דורטמונד, חזרה הגברת הזקנה לליגה והצליחה לרשום שם ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בארבעת המחזורים האחרונים. יובנטוס ניצחה 0:1 את גנואה, בזכות שער של קרלוס טבס הלוהט, שהשלים שלושה כיבושים בארבעה משחקים. החלוץ הארגנטינאי גם החמיץ פנדל, אבל זה לא מנע מהקבוצה שלו לנצח ולסמן וי נוסף בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-17 נקודות עד המשחק של רומא.

השער של טבס, שכבש צמד ובישל אחד מול דורטמונד, הגיע בדקה ה-25 לאחר שרוברטו פריירה מצא את הארגנטינאי במסירת רוחב. טבס השתלט על זה מצוין, עבר שני שומרים ומזווית קשה שחרר טיל אדיר שפגע במשקוף והלך פנימה כדי לקבוע 0:1. יובה כמעט הכפילה את היתרון בדקה ה-62, אבל טבס החמיץ פנדל, או יותר נכון נעצר על ידי שוער גנואה אוגניו למאנה וזה עדיין 0:1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדר שחקן סמפדוריה חוגג. GettyImages
חגג זימון לנבחרת איטליה בסטייל. אדר/GettyImages

צ'זנה - רומא 1:0

אחרי ההדחה המשפילה מאירופה בעקבות התבוסה הביתית 3:0 לפיורנטינה, וכשהיריבות בקרב על המקום השני לוחצות, רומא הצליחה להתאושש מעט עם ניצחון דחוק במגרשה של המדורגת לפני אחרונה. דניאלה דה רוסי, ששימש כקפטן בהיעדרו של פרנצ'סקו טוטי, כבש מתוך הרחבה בדקה ה-41 אחרי הכנה של הטורקי הצעיר סליח אוצ'אן.

לאציו - ורונה 0:2

הביאנקוצ'לסטי שמרו על המקום השלישי עם ניצחון ליגה שישי ברציפות. הברזילאי הלוהט פליפה אנדרסון כבש כבר אחרי ארבע דקות את התשיעי שלו העונה, ואנטוניו קנדרבה סגר עניין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ורונה נותרה ללא תגובה.

סמפדוריה - אינטר 0:1

אדר הברזילאי, המוזמן הטרי של אנטוניו קונטה לסגל נבחרת איטליה, חגג את הזימון עם שער ניצחון לרשת קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני, מסמלי סמפדוריה בעבר. אדר ירה לרשת כדור חופשי מ-23 מטרים בדקה ה-65 והקפיץ את סמפ למקום הרביעי בטבלה.

משחקים נוספים

נאפולי - אטאלנטה 1:1
לנאפולי: דובאן ספאטה (89). לאטאלנטה: מאוריסיו פינייה (72)

אודינזה - פיורנטינה 2:2
לאודינזה: מולה וואגה (15), פנאיוטיס קונה (62). לפיורנטינה: מריו גומז (50 ו-53)

פארמה - טורינו 2:0
לטורינו: מקסי לופס (19), מיגיין באשה (73)

אמפולי - ססואלו 1:3
לאמפולי: ריקרדו ספונארה (46 ו-60), לבאן מחדלידזה (59), לססואלו: דניאלה רוגאני (49, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully