וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:4 למארסיי בלאנס, צמד למישי בטשואי לפני ישראל

חלוץ נבחרת בלגיה נכנס כמחליף לאחר ההפסקה, כבש תוך 38 שניות והשלים צמד בתוספת הזמן. קבוצתו רק שתי נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה. 1:3 למונאקו בריימס, 0:2 לסנט אטיין על ליל

מישי בטשואיי שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
מוכן לטדי. מישי בטשואי/רויטרס

מארסיי התקרבה הערב (ראשון) לפריס סן ז'רמן עד כדי שתי נקודות, בזכות 0:4 מוחץ במגרשה של לאנס מהתחתית. מונאקו וסנט אטיין המשיכו במגמת ההתקדמות שלהן והתקרבו לשלוש המוליכות. סגנית האלופה ניצחה 1:3 בריימס והיא מדורגת רביעית, הירוקים ניצחו 0:2 בבית את ליל.

לאנס - מארסיי 4:0

הקבוצה של מרסלו ביילסה צימקה את הפער מפריס סן ז'רמן המוליכה לשתי נקודות בלבד, כשכבשה שלושה שערים במחצית השנייה וניצחה בחוץ את לאנס הלפני אחרון. מישי בטשואי, המוזמן הטרי לסגל נבחרת בלגיה לקראת המשחק בישראל, נכנס כמחליף לאחר ההפסקה במקום אנדרה פייר ג'יניאק ותוך 38 שניות כבש מקרוב את הראשון. אלכסיס רומאו היה על הריבאונד בדקה ה-67 אחרי כדור חופשי לקורה של דימיטרי פאייה, אנדרה איוו הוסיף בדקה ה-72 ובטשואי השלים צמד בתוספת הזמן.

ריימס - מונאקו 3:1

סגנית האלופה ללא הפסד בליגה מאז 29 בנובמבר, וכעת נמצאת במקום הרביעי ורק שש נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה. גם ללא דימיטאר ברבאטוב, מונאקו לא התקשתה להשיג יתרון מוקדם משערים של המגן פאביניו (5) והחלוץ הצעיר אנתוני מרסיאל בהקפצה אלגנטית (14) - שניהם אחרי בישולים של ז'ואאו מוטיניו. דייגו צימק עבור ריימס בדקה ה-70, אבל המחליף נביל דיראר חתם בנגיחה בדקה ה-79.

סנט אטיין - ליל 0:2

האורחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ונותרה הרחק מאחור במאבק על הכרטיסים לאירופה. מקס גראדל, קשר נבחרת חוף השנהב, המשיך את הכושר הנהדר שלו והעלה את מאזנו לשישה שערים בחמשת המחזורים האחרונים, כשהכניע את וינסנט אניימה בדקות 63 ו-74. הראשון בסיבוב אדיר וטיל בשמאל לרשת הגבוהה, השני בתרגיל בכדור חופשי מתוך הרחבה. סנט אטיין חמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully