וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-92: שער ניצחון אדיר לליאור רפאלוב בגמר הגביע הבלגי

קשר נבחרת ישראל הביא לקלאב ברוז' תואר ראשון אחרי שמונה שנים עם בעיטה יפהפייה מהאוויר מחוץ לרחבה, בתוך תוספת הזמן, שסידרה 1:2 על אנדרלכט. רפאלוב גם בישל את השער הראשון

ליאור רפאלוב (במרכז) חוגג עם שחקני קלאב ברוז'. רויטרס
אחד מרגעי השיא בקריירה שלו. ליאור רפאלוב/רויטרס

איזה ערב מדהים לליאור רפאלוב. בלתי נשכח. קלאב ברוז' השיגה הערב (שני) תואר ראשון זה שמונה שנים, את הגביע הבלגי, אחרי 1:2 סופר-דרמטי על האלופה אנדרלכט. קשר נבחרת ישראל היה אחראי על שער הניצחון, האדיר, כאשר כבש עם בעיטה מהאוויר מ-20 מטרים בדקה ה-92 ונתן לברוז' את הניצחון היוקרתי והמרגש, וחגג בעצמו תואר ראשון מאז היציאה לאירופה.

פתיחת המשחק, שנערך באצטדיון בבריסל, התעכבה בכחצי שעה בשל מהומות בין אוהדים למשטרה, שהובילו לעיכוב בהגעתה של אנדרלכט למגרש. בדקות הפתיחה נראה היה שהבלגן השפיע על אנדרלכט. בדקה ה-12, רפאלוב הגביה כדור חופשי מצד שמאל. זה עבר את כל ההגנה והגיע לטום דה סוטר, שעמד חופשי לגמרי וכבש שער פנטסטי עם בעיטה מהאוויר מצד לצד.

ברוז' כבר ראתה את התואר, אבל בדקה ה-89 אלכסנדר מיטרוביץ' הצליח להחזיר את אנדרלכט לחיים עם שער נאה משלו. כשכולם כבר התכוננו להארכה, לרפאלוב היו תכניות אחרות. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כדור נהדף אליו והישראלי לא חיכה ושלח היישר מהאוויר לרשת של שוער אנדרלכט ההמום, שבכלל לא זז. 1:2 מדהים, אשר מיד אחריו רפאלוב הוריד חולצה ודהר ליציע של ברוז' עם כל החברים המאושרים. עכשיו, ברוז', שמוליכה את הטבלה בבלגיה ועלתה לרבע גמר הליגה האירופית, תחפש לפחות עוד תואר אחד, אם לא שניים.

המאזן של רפאלוב העונה: 14 שערים (6 בליגה, 6 באירופה, 2 בגביע) ו-14 בישולים העונה ב-34 משחקים בכל המסגרות.

אחרי השערים של ביברס נאתכו, מונס דאבור ובן שהר (צמד) ביום שבת כחימום לקראת משחקי הנבחרת נגד ויילס ובלגיה, אלי גוטמן צריך להיות מודאג דווקא מכושר ההבקעה של מי שאמור להיות החלוץ הפותח שלו - עומר דמארי. מלך שערי מוקדמות יורו 2016 (לצד דני וולבק האנגלי) עם חמישה כיבושים במדי נבחרת ישראל בשלושת משחקי הקמפיין, רשם 78 דקות בהרכב ר.ב. לייפציג, שהפסידה בחוץ 1:0 להיידנהיים. דמארי עדיין ללא שער מאז המעבר המתוקשר מאוסטריה וינה, כשזה היה משחקו השביעי במדי לייפציג (שישה בליגה, אחד בגביע).

דמארי הצליח לסכן את השער רק פעם אחת, כשבעט מ-17 מטרים בדקה ה-30 וסחט הדיפה טובה מהשוער המקומי יאן צימרמן. פרט לכך, החלוץ הישראלי ולייפציג היו די אנמיים ובדקה ה-51 נכנעו לשער של פלוריאן ניידרלכנר. ההפסד הותיר את לייפציג במקום השביעי עם 37 נקודות, שמונה פחות מדרמשטאט הניצבת במקום השני המוביל לעלייה אוטומטית לבונדסליגה.

המאזן של דמארי העונה: 8 שערים ו-2 בישולים באוסטריה וינה, 1 בישול בלייפציג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
סיבה לדאגה? עומר דמארי/GettyImages

* אבי ריקן ישב על הספסל ולא שותף בתבוסה של ציריך 3:0 ליאנג בויז ברן בליגה השוויצרית.

* עוד בשוויץ: סנט גאלן, ללא ניסו קפילוטו, הפסידה 3:1 בחוץ לוואדוז

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב מאריבור ושיחק 82 דקות ב-0:0 מול דומז'אלה בליגה הסלובנית. מאריבור עם ארבע נקודות יתרון בפסגה ומשחק חסר.

(עדכון ראשון: 16:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully