וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מקווה שנחזור להיות מה שהיינו לאורך רוב העונה"

22.3.2015 / 13:52

מאמן מ.ס אשדוד מתכונן לסדרת חצי הגמר מחר נגד מחזיקת הגביע מהרצליה. מאמן רמלה עדן ענבר לקראת הסדרה מול רמת חן: "נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח"

מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר. מגד גוזני
רמלה דרוכה. עדן ענבר באימון/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית, בשיתוף ארגון "אתנה" לקראת פתיחת חצאי גמר פלייאוף הליגה מחר. בחצי הגמר הראשון ייפגשו מ.ס אשדוד ובנות הרצליה, אחרי ההפסד הסנסציוני בחצי גמר הגביע וההדחה בחצי גמר היורוקאפ, עם יתרון הביתיות ובנות הרצליה, מחזיקת הגביע הטרייה מהשבוע שעבר. חצי הגמר השני יפגיש את השנייה בטבלה אליצור רמלה, סגנית האלופה מאשתקד, ואת מכבי רמת חן, שהודחה בחצי גמר הגביע לאחרונה, כשיתרון הביתיות שייך לרמלה. חצאי הגמר והגמר ייערכו בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

"אנחנו אחרי תקופה לא מאושרת מבחינתנו, לאורך רוב העונה היינו די שבעי רצון מהרמה שהפגנו ובעיקר מהתוצאות, אבל שבוע או שבועיים לא טובים וצריך לבנות את הכל מחדש", אמר מאמן אשדוד אלי רבי לקראת המפגש עם הרצליה, "אנחנו משחקים נגד הרצליה ורוצים להוביל 0:1, זה מה שבוער בתוכנו, לזה אנחנו מתכוננים. אני מקווה שכולן תגענה למשחקים האלה כדי שנחזור להיות מה שהיינו לאורך רוב העונה. צריך לפרגן להרצליה, מגיע להן כל הכבוד". שי דורון הוסיפה: "עשינו הרבה דברים יפים השנה ואני מקווה לסיים את העונה בטוב. הקבוצה בנויה לקחת את האליפות, נצטרך לתת את הכל. בעונה כזאת יהיה מאוד קשה לא לקחת אליפות, אנחנו משחקים מול קבוצה טובה שזכתה בגביע, יהיה לא קל לעצור את השחקניות שלהן".

- אלי רבי מאמן מכבי אשדוד. עודד קרני, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
אשדוד מלאת ביטחון. אלי רבי/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, ליגת ווינר נשים

במחזיקת הגביע יקוו לרשום סנסציה נוספת כבר במשחק הראשון, "אני מאוד מקווה שאשדוד תמשיך את החודש הרע, אחרת אין לנו סיכוי, הפסדנו להן 3 פעמים העונה בהפרש כללי של 49 נקודות. אנחנו באים מבחינה מסוימת מאוד מרוגשים ומבושמים מהזכייה בגביע, אבל יודעים מה צריך לעשות על מנת למקסם את היכולות שלנו, הפערים גדולים. אם שתי הקבוצות ימקסמו את היכולות שלהם הסיכויים הם קטנים, זה מוריד מאיתנו את הלחץ", אמר המאמן גלעד כץ. קפטנית הרצליה, ליעד סואץ קרני, הוסיפה: "המקום שלנו מאוד פשוט, אנחנו רוצות להאריך את העונה הכיפית שלנו, פשוט כיף לנו, רוצות שזה יימשך כמה שיותר וזאת המטרה שלנו. מקוות שנוכל לבוא מחר ולתת פייט ולנצח משחק אחד לפחות".

חצי הגמר השני יעמוד פחות באור הזרקורים, אך גם הוא ישלח נציגה לגמר. "אנחנו שמחים להיות פה, אנחנו מכבדים את היריבה שעומדת בפנינו, רמת חן", אמר מאמן אליצור רמלה עדן ענבר לקראת המפגש עם רמת חן, "אנחנו מסתכלים רק על המשחק הראשון מחר. רמת חן קבוצה מצוינת, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח, נסתכל על הסדרה משחק אחרי משחק. נקווה שתהיה סדרה טובה, נקווה שנהיה מוכנים". הקפטנית קטיה לויצקי הוסיפה: "גם אנחנו וגם רמת חן מגיעות בכושר טוב, שתי הקבוצות אחרי ניצחונות טובים. הן הציגו כדורסל אגרסיבי לאורך רוב העונה, נצטרך להתאים את עצמנו. הרמנו את הרמה באימונים בשבועות האחרונים, יש לנו הרבה סימנים כחולים עלינו והגיע הזמן להעביר אותה לקבוצה השנייה, מאמינה שתהיה סדרה טובה".

ברמת חן ינסו להתאושש מההפסד להרצליה בחצי גמר הגביע: "באים לסדרה מול רמלה ואני מאמין שכל משחק לגופו ונצטרך לבוא מוכנים מנטאלית אחרי חצי גמר הגביע שעברנו, אנחנו בתקופה פחות טובה אבל הראנו יציבות לאורך רוב העונה. הגענו לחצי הגמר אחרי ניצחונות על אשדוד ורמלה וזה יכול להיות שפגע בנו", אמר המאמן גילי סלע, "מול רמלה צריך להראות מנטאליות קשוחה כי אנחנו באים לשחק נגד קבוצה קשוחה מאוד, אם נהיה חזקים מנטאלית נוכל לתת להם פייט". הקפטנית לימור פלג סיכמה: "תהיה סדרה קשה אך שקולה, מקווה שנוכל לשים את ההפסד בגביע מאחורנו, כל העונה זה לא משנה מה היה, מחר מתחיל המשחקים האמיתיים ונקווה שנוכל להתמודד מול רמלה ולהמשיך הלאה".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
שחקנית מכבי רמת חן רבקה גארדנר (ימין) מול שחקנית בני הרצליה ליעד סואץ קרני (שמאל). עודד קרני, ליגת ווינר נשים,
רמת חן תנסה להתאושש. רבקה גרדנר/עודד קרני, ליגת ווינר נשים
  • עוד באותו נושא:
  • אלי רבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully