וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיאים, המספרים, ההכנות: הקלאסיקו ה-230 כבר מעבר לפינה

העליונות של הבלאנקוס במפגשים בין השתיים, הכושר המפחיד של הקטאלנים, קרב הראש-בראש בין מסי לרונאלדו, ההישג של קסיאס ואיך לעזאזל המשחק ישודר גם באוויר? ב-22:00 זה קורה: ברצלונה מול ריאל מדריד בקאמפ נואו (ספורט 5 ו-HD)

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
ימשיך בכושר המטורף? ליאונל מסי/GettyImages

ברצלונה מול ריאל מדריד. מוליכת הליגה הספרדית (65 נקודות) מול הקבוצה שנמצאת במקום השני (64 נקודות). הקטאלנים מול הספרדים. ליאונל מסי מול כריסטיאנו רונאלדו. מה עוד אפשר להגיד על המשחק בין שתי היריבות הגדולות שיתקיים הערב (22:00, ספורט 5 ו-HD) בקאמפ נואו? כחודש וחצי נותרו עד לסיום העונה ב'לה-ליגה', כשהמשחק בין הקטאלנים לבין הבלאנקוס עשוי להיות זה שיקבע את זהות האלופה בסיום העונה.

seperator

המספרים

* עד עתה, נפגשו הקבוצות 229 פעמים. ריאל מדריד ניצחה ב-90 מפגשים, ברצלונה ב-89 וב-48 משחקים הן נפרדו בתיקו.

* הבלאנקוס ניצחו 18 פעמים בקאמפ נואו, יותר מכל קבוצה ספרדית אחרת (אתלטיקו מדריד שנייה עם 17 ניצחונות).

* ברצלונה מגיעה למשחק בכושר מפחיד, אחרי שניצחה ב-17 משחקים מתוך ה-18 האחרונים שלה. ריאל מדריד עם ארבעה ניצחונות בלבד בשמונת המשחקים האחרונים שלה.

* הקטאלנים ערכו 43 משחקים רשמיים העונה (36 ניצחונות, חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו; 127 שערי זכות ו-27 שערי חובה). הקבוצה מבירת ספרד ערכה 44 משחקים רשמיים (33 ניצחונות, שמונה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו; 118 שערי זכות ו-37 שערי חובה).

* הבלאנקוס מעולם לא העפילו למקום הראשון על חשבונה של היריבה השנואה בזכות ניצחון בקאמפ נואו. הקבוצה מבירת קטלוניה עשתה זאת פעמיים (2010 ו-2011).

* ברצלונה זכתה פעם אחת באליפות כאשר הפסידה בביתה לריאל מדריד (עונת 1928/29). מנגד, אלופת אירופה עשתה זאת פעמיים (1975/76 ו-2011/12).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
ניצחון יביא אליפות? שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

* ריאל מדריד תנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות בקלאסיקו, לראשונה מאז 1978. השיא שלה אגב הוא שבעה ניצחונות רצופים (השיא של בארסה - חמישה ברציפות).

* ב-17 משחקי הקלאסיקו האחרונים, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לשמור על רשת נקייה.

* הקטאלנים כבשו בכל אחד מ-18 משחקי הקלאסיקו האחרונים, אחד פחות מהשיא - 19 כיבושים ברציפות - גם הוא שייך לברצלונה.

* כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי נפגשו 27 פעמים בקבוצות ובנבחרות. הארגנטינאי ניצח 12 פעמים וכבש 17 שערים ב-2387 דקות, הפורטוגלי ניצח בשמונה מפגשים וכבש 15 שערים ב-2303 דקות.

* איקר קסיאס אמור לערוך את ההופעה ה-37 במשחק בין שתי היריבות הגדולות, בדיוק כמו פרננדו היירו וראול.

איקר קסיאס, רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
ישתווה להיירו וראול? איקר קסיאס עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

ובצד המקצועי

ברצלונה הודיעה שסרחיו בוסקטס, שהיה בספק למשחק בשל פציעה בקרסול, יהיה בסגל, אך עדיין לא ברור אם הוא יפתח בהרכב של לואיס אנריקה. במועדון יצאו בהודעה רשמית לאוהדים, וביקשו שלא לקלל את כריסטיאנו רונאלדו. כזכור, במשחק של ברצלונה מול לבאנטה, אוהדי הקבוצה מבירת קטלוניה שרו "רונאלדו שיכור", דבר שגרר עונש מצד ההתאחדות המקומית. לכן ראשי המועדון החליטו להקדים תרופה למכה, ולמנוע התגרות שכזו מצד הקהל.

מצד של אלופת אירופה, הקשר הקרואטי, לוקה מודריץ', שפתח בהרכב במשחק הליגה האחרון מול לבאנטה, אחרי שלא עשה זאת כארבעה חודשים בשל פציעה, אמור להמשיך ב-11 של קרלו אנצ'לוטי, שככל הנראה יעלה בהתקפה את BBC - רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל. נראה שלוקאס סילבה, שפתח במשחק הליגה האחרון, יפנה את מקומו לטובתו של טוני קרוס, שלא שותף באותו משחק.

חואנמי שחקן מלאגה בין סרחיו בוסקטס, דני אלבס שחקני ברצלונה. GettyImages
נרשם בטופס לאחר שהחלים מפציעה. סרחיו בוסקטס/GettyImages

טסים בזמן המשחק? תקוו שמדובר ב"טורקיש אירליינס"

הזמנתם טיסה שנופלת בדיוק על הקלאסיקו? אם אתם טסים בחברת "טורקיש אירליינס", אפשר להגיד ששיחק לכם המזל. ענקית התעופה הטורקית רכשה את זכויות השידור של המשחק, ותעביר אותו בשידור חי בשלל מטוסיה שינועו באוויר בזמן המפגש בין השתיים. יותר מ-5,000 נוסעים ייחשפו למשחק, שישודר ב-17 מטוסים שונים, באיכות HD אם תהיתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully