וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דבון ג'פרסון התמתח בהמנון של דרום קוריאה והושעה לצמיתות

הפורוורד הפרובלמטי, שכיכב בעבר במכבי חיפה, הסתבך בגדול אחרי שנתפס ע"י מצלמות הטלוויזיה ושוחרר על ידי קבוצתו. כשהגיב במסר פרובוקטיבי באינסטגרם, הוא כבר נזרק מהליגה לצמיתות. צפו בתקרית

שחקן מכבי חיפה, דבון ג'פרסון. מגד גוזני
טרבלמייקר מדופלם. דבון ג'פרסון/מגד גוזני

דבון ג'פרסון, זוכרים? מי שזכור לנו כפורוורד מוכשר וקפיצי שכיכב במכבי חיפה במשך שתי עונות הספיק לרשום מאז עונות פנטסטיות ברוסיה ובצרפת, אבל גם לקבל תווית של טרבלמייקל מדופלם.

אחרי שהשתולל בכביש ונעצר בחיפה, נעצר בליטא אחרי עימות עם מאבטחים במועדון ושוחרר מרוסיה אחרי שהגיע שיכור לאימון, השבוע הגיע השערוריה התורנית וכנראה הגדולה מכולם. ג'פרסון, ששיחק העונה בצ'נגוואן מהליגה הדרום קוריאנית, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מתמתח ומאזין למוזיקה במכשיר אייפוד בזמן שהמנון הלאומי מתנגן, רגע לפני משחק משחק 1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול מוביס.

צפו בתקרית שהסעירה את דרום קוריאה

בדרום קוריאה הלאומנית זה הספיק כדי להצית סערה של ממש. ביום שאחרי המשחק החל לחץ מאסיבי מצד האוהדים להשעות אותו לתקופה ארוכה. רגע לפני משחק מספר 2 בסדרה, הודיעה קבוצתו כי הוא משוחרר מהקבוצה מיידית בעקבות "התנהגות לא נאותה וחוסר כבוד כלפי ההמנון הלאומי".

אבל זה לא נגמר כאן. שעה קלה אחרי שקיבל הודעת שחרור, ג'פרסון העלה לחשבון האינסטגרם שלו את התמונה הבאה, עם הכיתוב "עוד משהו בשבילכם, לוזרים. לכו תעשו משהו עם החיים שלכם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דבון ג'פרסון. אינסטגרם, אתר רשמי
דבון ג'פרסון/אתר רשמי, אינסטגרם

משם הפינג פונג נמשך. איגוד הכדורסל המקומי הודיע כי ג'פרסון מושעה לכל החיים מהליגה, וכי גם את הפיצויים שנקבעו לו בחוזה הוא לא יוכל לקבל בשל "הפרה מאסיבית של קוד ההתנהגות".

מדובר במכה קשה עבור צ'נגוואן. ג'פרסון, עבורו הייתה זו העונה השנייה בקבוצה, הוליך את טבלת מלך הסלים של הליגה עם 21.3 נקודות בממוצע למשחק, ודורג שלישי בטבלת הריבאונדים, עם 8.9 לערב.

ג'פרסון (28, 2.03) הצטרף למכבי חיפה ב-2008 אחרי שלא נבחר בדראפט, למרות עונות מצוינות במכללת דרום קליפורניה. אחרי שתי עונות בירוק, במהלכן הצעיד את מכבי חיפה לגמר הפיינל פור וגמר הגביע, הוא עבר לוילבראן הצרפתית. משם עבר לטריומף ליוברצי הרוסית, לגואנגז'ו הסינית, ליניסיי הרוסית ומשם לצ'נגוואן.

כך ג'פרסון נראה בפלייאוף בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully