וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות המתאבק המקסיקני: התגובה הכואבת של מיסטריו וגילויים חדשים

בעולם מתקשים לעכל את התמונות הקשות מהרגע בו "אל פרו" אגואיו מת בזירה. משטרת מקסיקו תחקור, מיסטריו יואשם בהריגה? סיבת המוות הרשמית נחשפה: שבץ בשל פגיעה בעמוד השדרה

חובבי ענף ההיאבקות המקצוענית והספורט בכלל, התעוררו הבוקר (ראשון) במקסיקו ליום עצוב במיוחד. פרו אגואיו ג'וניור, בנו של פרו "הכלב" אגואיו, אחד המתאבקים הגדולים בתולדות מקסיקו, מצא את מותו בזירה במהלך קרב שגרתי, בו לקח חלק גם ריי מיסטריו, לשעבר דמות מוכרת בארגון ה-WWE.

אגואיו נפגע בצווארו ממיסטריו, נותר במשך דקות ארוכות על החבלים מבלי שאף אחד שם לב, הובהל לבית חולים כשהוא מונשם, ושם הוכרז על מותו. המשטרה כבר הודיעה שתפתח בחקירה, כשלפי דיווחים שונים, מיסטריו, שפגע באגואיו בצווארו, עשוי להיות מואשם בהריגה בשוגג.

בשעות אחר הצהריים (בוקר במקסיקו), פרסם העיתון המקומי "מדיו טיימפו" כי סיבת המוות הרשמית היא שבץ שנגרם בשל חבלה חמורה בעמוד השדרה, באזור הצוואר. בנוסף, נכתב בעיתון, כי הרופא שהיה במקום היה עסוק בטיפול בשני מתאבקים אחרים ולכן לא ראה שאגואיו מוטל על החבלים במשך כשתי דקות. ניסיונות ההחייאה ערכו כשעה, אך בבית החולים נאלצו להכריז על מותו.

ריי מיסטריו ההמום צייץ בטוויטר: "זו הייתה חברות שנבנתה, בין שני אחים. היא החלה לפני המון שנים ואי אפשר לשאול שאלות לגבי התכניות של האל. אבל במצב הזה, אני שואל את עצמי למה ולא מצליח להבין. אתגעגע אליך ואקח אותך איתי להמשך כל חיי. נוח על משכבך בשלום. כל התנחומים בעולם נשלחים בכאב למשפחת אגואיו. אבקש מהאל שימלא אותם בכוח כדי להתגבר על האובדן הענק הזה! שהאל יחזק אותם". מיסטריו הוסיף תמונה שלו עם אגואיו בהופעת הבכורה של המתאבק המנוח, לפני המון שנים.

עדכון ראשון: 10:56

  • עוד באותו נושא:
  • מכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully