וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייאוש בהפועל פתח תקוה: "שיחקנו כמו קבוצה שהשלימה עם הירידה"

22.3.2015 / 8:51

לאחר ה-3:1 למכבי נתניה, המלאבסים, שהתקרבו עוד יותר ללאומית, התעוררו לבוקר שחור. קאלה: "אין לי הסבר למה נראינו כך. למרות זאת, אני אופטימי ומאמין שנישאר בליגה"

one

לחץ גדול בהפועל פתח תקוה אחרי המשחק אמש (שבת) בו הפסידה 3:1 למכבי נתניה. התחושות במועדון קשות מאוד במיוחד אחרי שהשחקנים הגיעו למשחק בידיעה שהם הולכים למלחמה על החיים, ולא נראו כמי שגורל הקבוצה יקר להם. "באנו למשחק בידיעה שמ.ס אשדוד הפסידה ושאנחנו יכולים לצמצם את הפער מהם לנקודה ובמקום להתאבד על כל כדור, שיחקנו כמו קבוצה שהשלימה עם הירידה", אמרו במועדון.

שוער הקבוצה, קאלה דרשלר, ניסה להסביר מה קרה להם: "אין לי הסבר למה נראינו כך. התאמנו טוב השבוע, התכוננו למשחק החשוב הזה. אנחנו עובדים עם וידאו ומתקנים את הליקויים, אבל באנו למשחק והיינו רחוקים אחד מהשני ולא ידענו מה לעשות ברחבה שלהם. כמעט שלא בעטנו לשער. יש לנו עוד הרבה משחקים ואני מקווה שניקח את הנקודות. כמה נקודות יספיקו להישאר? אני רוצה את כל ה-18 שנותרו בקופה. יועץ מנטלי? לא צריך כאן דבר כזה. יש לנו מספיק אנשי מקצוע ויש מספיק אנשים בהנהלה שמטפלים בנו. אנחנו לא צריכים פסיכולוג. צריך קצת רוח קרב ולהיות יותר קרובים. אל תשכחו שעד לפני שלושה שבועות היה כאן בית חולים עם המון פצועים".

בהפועל פתח תקוה משחקים שחקנים שלא גדלו במועדון. כאלה שיחזרו לקבוצות האם שלהם בעונה הבאה וכאלה שעבורם המועדון הוא עוד תחנה בקריירה. דרשלר התבקש להתייחס לתזה לפיה, המועדון משלם היום מחיר על כך שאין לו שחקני בית שגדלו במועדון מגיל הילדים. "שום שחקן לא רוצה להיות חתום על ירידת ליגה של הפועל פתח תקוה. שום שחקן בקבוצה לא רוצה לעלות למגרש ולהפסיד. הצלחת המועדון היא ההצלחה של כל אחד כאן באופן אישי. אנחנו ביחד ולא משנה מאיפה כל אחד הגיע ולאן הוא יילך בעונה הבאה. כל שחקן כאן מנסה לעשות את המקסימום בשביל שהקבוצה תישאר. עברנו הרבה דברים העונה כולל החלפת המאמן ואני מקווה שנהיה הרבה יותר טובים ושנישאר בליגה. אני מאוד אופטימי שנעשה את זה".

עומרי אלטמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מסרבים להרים ידיים. עומרי אלטמן מאוכזב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully