וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנטאקי עלתה לסוויט סיקסטין, וילאנובה הופתעה

שחקניו של ג'ון קאליפרי התקשו לפני שברחו בדקות האחרונות בדרך ל-51:64 על סינסינטי ושמרו על מאזן מושלם. המדורגת ראשונה באיזור המזרח נכנעה 71:68 לצפון קרוליינה סטייט. נוטרדאם עלתה, מאמנה עמד על הקווים למרות שאימו מתה כמה שעות קודם לכן

טריי ליילס שחקן מכללת קנטאקי חוסם את פראד קוב שחקן מכללת סינסינטי. AP
גדולים גם על סינסינטי. טריי ליילס/AP

שמונת המשחקים הראשונים בסיבוב השני של טורניר המכללות נערכו הלילה (בין שבת לראשון), ושמונת הכרטיסים הנוספים לסוויט סיקסטין יחולקו החל ממחר ובמהלך הלילה שבין ראשון לשני. מי שריכזה את מירב תשומת הלב הייתה כמובן קנטאקי, ששואפת להפוך לראשונה שמשלימה עונה מושלמת מאז אינדיאנה ב-1976, ושמרה על מאזן נקי מהפסדים עם 51:64 על סינסינטי.

הווילדקאטס, המדורגים ראשונים באיזור המידווסט, שיפרו את מאזנם ל-0:36 עם ניצחון שישי ברציפות בפער דו ספרתי, אלא שהתוצאה קצת משקרת בנוגע למאמץ שנדרש משחקניו של ג'ון קאליפרי, שהצליחו לייצר בריחה שהכריעה את הכף רק בדקות האחרונות. ארון הריסון הוביל את המנצחים עם 13 נקודות, אחיו התאום אנדרו נעצר על 5 בלבד (2 מ-7 מהשדה) טריי ליילס הוסיף 11 נקודות ו-11 ריבאונדים.

שחקני מכללת צפון קרוליינה סטייט חוגגים. AP
שוב בתפקיד הסינדרלה. שחקני צפון קרוליינה סטייט/AP

המדורגת 3, נוטרדאם, עלתה עם 64:67 על באטלר (6) אחרי הארכה. האייריש חזרו ל-16 הגדולות לראשונה מאז 2003, מאמנם מייק בריי העפיל לשלב היוקרתי לראשונה בקריירה שלו, ועשה זאת שעות ספורות אחרי מותה של אימו מהתקף לב בגיל 84. "זו הייתה סוג של מחווה עבורה", הוא אמר בסיום, אחרי שסיפר שלא שקל לרגע שלא לעמוד על הקווים בשל המחויבות לשחקניו. "זה באמת היה ערב מיוחד, אני חושב שהיא בהחלט הייתה איתנו ברגעי ההכרעה".

באיזור המזרח נפלה הסנסציה של היום, כשוילאנובה (1) לא הצליחה לשרוד אפילו את הסיבוב השני עם הפסד 71:68 לצפון קרוליינה סטייט (8). הקבוצה של ג'יי רייט נכנעה אחרי 16 ניצחונות רצופים ונותרה מחוץ לסוויט סיקסטין בפעם השישית ברציפות. המנצחים, שראו יתרון מבטיח מצטמק ל-68:69 שנייה לסיום, נהנו משתי קליעות עונשין של רלסטון טרנר וחגגו ניצחון ראשון על מדורגת ראשונה מאז מסע הקסם של ג'ימי ואלוואנו שכלל את הדחתה של יוסטון הגדולה ב-1983.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייק בריי מאמן מכללת נוטרדאם. AP
לא התלבט אם לעמוד על הקווים או לא. מייק בריי/AP

באיזור המערב, אריזונה (2) התגברה על פתיחה רעה בדרך לניצחון מרשים 58:73 על אוהיו סטייט (10), כשהסיניור טי ג'יי מקונל רשם 19 נקודות, 6 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-5 חטיפות. יריבתם הבאה של הוויילדקטאס תהיה קסבייר (6), שסיימה את סיפור הסינדרלה של ג'ורג'יה סטייט (14) עם 67:75. אר ג'יי האנטר, בנו של המאמן רון האנטר, המשיך לככב עם 20 נקודות שלא הספיקו הפעם. צפון קרוליינה (4) ניצחה 78:87 את ארקנסו (5), והעלתה את מאמנה רוי וויליאמס למקום השני במספר הניצחונות בטורניר המכללות בקריירה עם 65, לצד המנטור שלו, דין סמית' המנוח, ו-18 מאחורי יריבו הגדול מייק ששבסקי.

באיזור הדרום, UCLA, שבקושי נכנסה לטורניר כמדורגת 11, חזרה לסוויט סיקסטין שנה אחר שנה בפעם הראשונה מאז שהופיעה שלוש פעמים ברציפות בפיינל פור בין 2006 ל-2008 עם ניצחון 75:92 על UAB, המדורגת 14, בזכות שיא קריירה של 28 נקודות של הג'וניור בעל השם המלבב טוני פארקר. יוטה (5) רשמה הפתעה קטנה עם 64:75 על ג'ורג'טאון (4)

טוני פארקר שחקן מכללת UCLA זורק מעל טוסין מהינטי שחקן מכללת UAB. AP
UCLA ממשיכה להוכיח את עצמה. טוני פארקר/AP

עדכון ראשון: 23:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully