וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון עלתה לחצי גמר הפלייאוף

הקבוצה של תומר רוסיאנסקי ניצחה את הפועל ירושלים 0:3 ותפגוש בשלב הבא את מכבי תל אביב. מנשה/חדרה/עמק חפר גברה על הפועל כפר סבא 1:3 והשוותה את הסדרה ל-1:1

תומר רוסיאנסקי מאמן מכבי הוד השרון בכדורעף. איגוד הכדורעף,
הנקמה בדרך? רוסיאנסקי/איגוד הכדורעף

מכבי הוד השרון השלימה הערב (שבת) את עלייתה לחצי גמר הפלייאוף לאחר ניצחון שני בסדרת רבע הגמר (הטוב משלושה) על הפועל ירושלים, הפעם 0:3 (18:25, 22:25, 18:25). הפעם חניכיו של תומר רוסיאנסקי עשו זאת בביתם של האדומים מירושלים בשלוש מערכות וחגגו עלייה למפגש עם מכבי תל אביב בשלב הבא. מכבי הוד השרון שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי עם פיניש נהדר המשיכה ביכולת הטובה ושלטה במשחק לאורך שלוש המערכות כשהיא מרשימה עם 53 אחוזי יעילות בהתקפה כשמנגד הירושלמים מסיימים עם 40 אחוז בלבד.

קווין פוייר הוביל גם הפעם עם 16 נק' (60 אחוז, 2 קיל בלוק, 2 אסים). "כל הכבוד להוד השרון על משחק מצוין. השחקנים שלי רצו יותר מדי וזה פגע ביכולת שלנו", סיכם מאמן ירושלים אוריה כהן. בעונה שעברה הצהובים הדיחו את מכבי הוד השרון בחצי הגמר כבר בתום שני משחקים כשהסדרות שוחקו הטוב משלושה. העונה סדרות חצי הגמר ישוחקו בשיטה של הטוב מחמישה.

סדרת רבע הגמר השנייה בין מנשה/חדרה/עמק חפר להפועל כפר סבא תוכרע במשחק שלישי לאחר שמנשה/חדרה/עמק חפר חזרה הערב מפיגור מערכה לניצחון באולם בר לב 1:3 (25:21, 16:25, 24:26, 22:25). ההכרעה עוברת לעין החורש שם יתקיים המשחק השלישי והמכריע ביום שלישי הקרוב (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully