וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את רוג'ר פדרר בגמר

שני המדורגים הראשונים בעולם ייפגשו, לאחר שהסרבי הביס את אנדי מארי 2:6, 3:6, בעוד פדרר נזקק לשבירה אחת בכל מערכה על מנת לנצח 5:7, 4:6 את מילוש ראוניץ' בחצי הגמר השני

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
ניצחון קליל במיוחד לדג'וקוביץ'/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP סיפק לנו את הגמר הקלאסי ביותר שיכולנו לבקש: המדורג 1 בעולם מול המדורג מספר 2. זאת לאחר שנובאק דג'וקוביץ' ניצח הערב (שבת) 2:6, 3:6 את אנדי מארי, במה שהיה שחזור גמר אוסטרליה מהשנה. אלוף השנה שעברה ישחק בגמר מול רוג'ר פדרר, המדורג שני בעולם, שניצח 5:7, 4:6 את מילוש ראוניץ' (6) בחצי הגמר השני.

אוהדים של נובאק דג'וקוביץ'. AP
הסרבים ביציעים חגגו/AP

נובאק דג'וקוביץ' (1) - אנדי מארי (4) 2:6, 3:6

נולה שיפר את מאזן הראש-בראש מול מארי ל-8:17, כשהוא מנצח בחמשת המשחקים האחרונים ובתשעה מעשרת המפגשים האחרונים ביניהם. הפעם היחידה בה מארי ניצח את דג'וקוביץ' בעשרת המפגשים האחרונים ביניהם הייתה בגמר ווימבלדון 2013.

דג'וקוביץ' פתח חזק את המשחק והשיג שבירה כבר במשחקון ההגשות הראשון של מארי ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-0:3. בהמשך, הוא השיג שבירה נוספת והגיש למערכה ב-1:5, אבל דווקא אז הצליח מארי להשיג שבירה משלו, אבל נשבר מיד בחזרה וזה 2:6 במערכה הראשונה. הסרבי השתלט על המערכה השנייה והשיג שבירה כבר במשחקון השני כשהוא שומר על ההגשה שלו ועולה ל-0:3 מהיר. משם, למארי כבר לא הייתה דרך חזרה ולמרות שהשיג שתי אפשרויות שבירה בפיגור 3:1, הוא לא הצליח לשבור ובסופו של דבר דג'וקוביץ' סגר עניין עם 2:6, 3:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
לא ממש היווה יריב לדג'וקוביץ' היום/GettyImages

רוג'ר פדרר (2) - מילוש ראוניץ' (6) 5:7, 4:6

הקנדי נראה נהדר ברבע הגמר והצליח להדיח את רפאל נדאל, אבל כנראה שהמאבק הפיזי והמנטאלי גבה ממנו מחיר והמדורג שישי בעולם לא ממש הצליח לגרום לרוג'ר פדרר לדאגות מיותרות. השוויצרי, המדורג שני בעולם, קבע גמר קלאסי בין שני המדורגים ראשונים אחרי שניצח 5:7, 4:6 את ראוניץ' בתום שעה ועוד 26 דקות של טניס בדרך לגמר ה-40 שלו בטורנירים מסבב המאסטרס 1,000, פשוט בלתי נתפס. כמו כן, לפדרר זו ההופעה ה-15 באינדיאן וולס, טורניר בו זכה ארבע פעמים בעבר והגיע לגמר בו בפעם השישית.

המשחק נפתח כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם, כשהיחיד שמתמודד עם נקודת שבירה לרעתו היה הקנדי, שהצליח להציל אותה במשחקון החמישי כדי לעלות ל-2:3. פדרר הצליח להשיג "דם" ראשון כששבר במשחקון ה-11 ועלה ל-5:6. את המשחקון הבא הוא לקח על האפס וחתם את המערכה הראשונה עם 5:7. המערכה השנייה נפתחה הכי גרוע שאפשר מבחינת הקנדי בעל הסרב האימתני, כשהוא נשבר כבר במשחקון הראשון ועוד אחרי שהצליח לחזור בו מ-40:15. השניים שמרו על ההגשות שלהם לאורך כל המערכה ובסופו של דבר פדרר הגיש עבור מקום בגמר. דווקא במשחקון האחרון, ראוניץ' הראה יכולת נהדרת עם חבטת העברה בבקהנד והצליח לעלות ל-30:0, אבל פדרר שמר על קור רוח, זכה בארבע הנקודות הבאות ובכרטיס לגמר אינדיאן וולס.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
שבירה אחת בכל מערכה. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully