וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כמו ששחטו את ביבי, ככה שחטנו אותנו השבוע"

מאמן הפועל תל אביב סיפר על "אפקט ביבי" לאחר הניצחון על עכו והדגיש: "אסור שיהיה רגע של שאננות עד שנבטיח את ההישארות". שלומי דורה: "אחרי הפגרה מצפה לנו משחק על החיים שלנו באשדוד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף התחתון עם שלוש נקודות חשובות, לאחר שניצחה 0:2 את הפועל עכו בבלומפילד ויצאה לפגרה כשהיא רחוקה תשע נקודות מהקו האדום. דודו ביטון (16) ושלומי אזולאי (35) כבשו את השערים לרשת נועלת הטבלה, שנותרה רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמו ביבי. אלי כהן/ברני ארדוב

המאמן המנצח אלי כהן אמר בסיום: "כל ניצחון משחרר הרבה לחץ, אבל כשהגענו למאני טיים, לפלייאוף - זה משחק על החיים ועל המוות. כמו שהגדרתי השבוע. לפעמים אני מקצין וזה כדי שהקהל יעזור לנו. אנחנו שמחים שהבאנו את הכמות הזו ומקווים לעשות רצף של ניצחונות ולהשתחרר בקלות לקראת המשחקים האחרונים. זה לגמרי לא הבטיח לנו הישארות, התוצאות עוד יכולות לספר אחרת. אסור שיהיה רגע של שאננות. עד שלא נבטיח את המקום בוודאות, לא נשחרר את הנצרה.

כאשר נשאל על הביקורות שהיו בתקופה האחרונה, השיב: "היה לנו כאן את אפקט ביבי. כמו ששחטו את ביבי בשבועות האלה, שחטנו גם אותנו השבוע. נתנו הכול. פתחנו חזק, כבשנו ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. שלושה שחקנים לקו בווירוס, חיממתי שני בלמים ואני שמח שאבונימה נתן הופעה טובה ומכובדת. כל הכבוד לשחקנים האלה, דודו שיחק אחרי יומיים של מחלה והבקיע".

הקפטן שי אבוטבול: "חיכינו לרגע הזה, שלוש נקודות חשובות. נצא לפגרה כמו שצריך ויש לנו הרבה זמן להתכונן למשחק הבא. מגיע לנו קצת נחת בעונה כל כך קשה. אני מקווה שנבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר, נשחק משוחרר ונשמח. אחרי הפגרה יש לנו משחק סופר-חשוב בחיפה, אני מקווה שנגיע מרוכזים ונעשה מה שצריך. אין ספק שזה יכול לשחרר אותנו".

לגבי מערכת היחסים עם אלי כהן אמר: "לא היה כלום. אם היה קורה משהו ממה שנכתב, כל מאמן נורמלי לא היה נותן לי לשחק. אלו דברים שאני בכלל לא מייחס להם חשיבות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
משחק על החיים באשדוד. שלומי דורה/ברני ארדוב

מאמן עכו שלומי דורה: "חוסר ריכוז בשני מצבים נייחים, זה כל מה שהפועל תל אביב עשו במשחק. אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת שלנו. מדקה 50 השתלטנו על המשחק, רוב המשחק היה בחצי שלהם, אבל בלי רגל מסיימת, וחבל. הלאה, זה הפלייאוף, צריך לראות מה יהיו התוצאות במגרשים האחרים. נקווה שקבוצות לא יברחו לנו ונישאר באותו סטטוס שהיינו לפני המחזור הזה".

דורה נשאל אם קבוצתו הסתבכה עכשיו והשיב: "הסתבכנו? אנחנו מסובכים כבר ממחזור 17. אשדוד הפסידה וזה טוב לנו. כשלא מנצחים, צריך להסתכל על קבוצות אחרות ולעשות חישובים. עכשיו יש פגרה ואחר כך משחק על החיים שלנו באשדוד. יהיה קשה להישאר בליגה, אבל זה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully