וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לשהר, גם נאתכו ודאבור כבשו, בן חיים לא היה בסגל

החלוץ כיכב ב-1:2 על ווילם II והעלה את מאזנו ל-6 שערים - השיא שלו באירופה. הקשר כבש ב-1:4 של צסק"א מוסקבה והשווה את שיא הכיבושים שלו מימיו ברובין קאזאן. שער 10 העונה לדאבור. הבלם לא התלבש בניצחון של צ'רלטון ולוזון

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (מימין) מול אלכסנדר קריכקוב שחקן ארסנל טולה. GettyImages
יאללה, תביאו לו את בייל. ביברס נאתכו היום/GettyImages

בדיוק שבוע לפני משחקה הגורלי של נבחרת ישראל נגד ויילס, הוכיח ביברס נאתכו פעם נוספת שהוא מוכן ומזומן, כשהבקיע את השער השני בניצחונה של צסק"א מוסקבה 1:4 בחוץ על ארסנל טולה. נאתכו פתח בהרכב כמו תמיד, יצר מצבים ובדקה ה-47 נהנה ממסירת עקב של רומן ארמנקו אחרי תרגיל בכדור חופשי ומצא את הפינה כדי לחגוג שער ליגה תשיעי העונה (שווה לשיא העונתי שלו מימיו ברובין קאזאן). אלן דזאגוייב (3), ארמנקו (82) וקרלוס סטרנדברג (88) הוסיפו לזכות צסק"א, שצימקה זמנית את הפער מזניט המוליכה לשתי נקודות. נאתכו השלים 90 דקות וכעת יוכל להצטרף במצב רוח טוב להכנות של הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול ויילס ובלגיה.

* בן שהר הוליך את קבוצתו ההולנדית ווילם II לניצחון ליגה שני ברציפות, 0:2 על דורדרכט, כשכבש צמד והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה העונה - המספר הגבוה ביותר שכבש בליגות השונות באירופה (כבש חמישה שערי ליגה בתקופתו בדה חראפשחאפ בעונת 2008/09).

* מונס דאבור כבש את שערו העשירי העונה ב-1:3 של גראסהופרס על אראו, נועלת הליגה השווייצרית. דאבור כבש את השער השלישי של קבוצתו.

* צ'רלטון וגיא לוזון לא עוצרים. הקבוצה של המאמן הישראלי הפכה פיגור של 1:0 לניצחון 2:3 על רדינג, זאת במסגרת המחזור ה-39 בליגת המשנה באנגליה, והשיגה ניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים. הבלם טל בן חיים לא היה בסגל שבוע שני ברציפות, זאת כשבוע לפני משחקה של נבחרת ישראל מול ויילס. פאבל פוגרבניאק הוותיק העלה את רדינג ליתרון, אך יוני בויינס הפך עם צמד (הראשון בפנדל) לפני שסיימון צ'רץ', שאמור לפתוח בחוד של ויילס מול ישראל, כבש את השלישי וקבע 1:3. פוגרבניאק הוסיף את השני בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

* נציגנו הנוסף בצ'מפיונשיפ, בירם כיאל, פתח בהרכב של ברייטון והשלים 90 דקות ב-0:1 על בלקבורן בחוץ. ברייטון ניצחה אחרי שלא עשתה זאת בשלושת המשחקים האחרונים.

* ניר ביטון פתח והשלים 90 דקות ב-0:3 של סלטיק על דנדי יונייטד במסגרת המחזור ה-30 בליגה הסקוטית. סלטיק עם ניצחון שלישי ברציפות על דנדי יונייטד בשלושת המשחקים שנערכו ביניהן השבוע (גמר גביע הליגה, המשחק החוזר בגביע וכעת בליגה).

* אלמוג כהן נכנס כמחליף בדקה ה-86, כשקבוצתו אינגולשטאט סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד בראונשוויג. אינגולשטאט נותרה בפסגת הבונדסליגה השנייה עם ארבע נקודות יתרון.

* אייל גולסה פתח בהרכב פאוק סלוניקי והוחלף בהפסקה, כשקבוצתו הפסידה 3:1 בחוץ לפנתראקיקוס מהתחתית ונותרה במקום השלישי עם 54 נקודות.

* אחרי שכבש שער עצמי במחזור הקודם, חאתם עבד אלחמיד שוב פתח בהרכב של דינמו בוקרשט, שהפסידה 1:0 בחוץ לבראשוב. בוקרשט פספסה הזדמנות לצמק את הפער מפטרולול פלוישטי שנמצאת במקום השלישי לשתי נקודות בלבד.

* רוברטו קולאוטי לא שותף בחגיגה של קבוצתו א.א.ק לרנקה, שהביסה 0:4 את ארמיס בחוץ. לרנקה במקום השלישי בליגה הקפריסאית.

* דן מורי לא שותף בניצחונה של ויטסה ארנהם 0:2 על גו אהד איגלס. ויטסה במקום החמישי בהולנד עם 47 נקודות.

בהמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully