וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד: איך פאולו סוזה עזר לברנדן רוג'רס?

לקראת המשחק המרתק באנפילד, בקרב על הצ'מפיונס (ראשון, 15:30, ספורט 1 ו-HD), יצאה כתבה ב"דיילי מייל" בה נטען כי מנג'ר ליברפול שינה את הטקטיקה שלו אחרי המפגש מול באזל ומאז, הקבוצה רק משתפרת ושכחה מעזיבתו של סוארס

מחזור 30מחצית22/03/2015
ליברפול
    1:0
      מנצ'סטר יונייטד

      לא רק בספרד צפוי מחר (ראשון) משחק ענק, אלא גם באנגליה. ליברפול ומנצ'סטר יונייטד אומנם לא נאבקות העונה על האליפות, אבל כל מפגש ביניהן הוא סיפור גדול בפני עצמו וההתמודדות שתיערך באנפילד (15:30, ספורט 1 ו-HD) במסגרת המחזור ה-30, יכולה להיות מכריעה מאוד לגבי המאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

      ערב המחזור, לשדים האדומים יש שתי נקודות יותר מאשר למייטי רדז השכנים, כאשר יונייטד מקדימה את ליברפול במקום אחד ומדורגת רביעית בטבלת הפרמיירליג. מלבד צ'לסי, כל שאר היריבות לצמרת משחקות כבר היום והתוצאות שלהן עשויות להביא את שתי הקבוצות באווירה כזו או אחרת למפגש.

      אף שחקן לא עבר בהעברה ישירה בין שתי היריבות הוותיקות כבר למעלה מ-50 שנה והמפגש מחר יהיה ה-164 ביניהן במסגרת הליגה, כאשר המאזן כרגע עומד על 64 ניצחונות ליונייטד, 55 לליברפול ו-44 תוצאות תיקו. באנפילד לעומת זאת, ליברפול ניצחה 39 מהמפגשים בליגה, יונייטד רק 23 ו-19 נוספים הסתיימו בחלוקת נקודות. בעונה שעברה, ליברפול ניצחה 0:1 בבית בליגה וחגגה עם 0:3 באולד טראפורד, אולם בביקור שלה העונה בתיאטרון החלומות, היא חטפה 3:0.

      שחקן מנצ'סטר יונייטד, פיל ג'ונס, מול שחקן ליברפול, ראחים סטרלינג. רויטרס
      המפגש הקודם נגמר בנוקאאוט לזכות יונייטד. ג'ונס מול סטרלינג/רויטרס

      למשחק הקרוב מגיעה ליברפול אחרי 0:1 דחוק וחשוב בסוונסי, כאשר בהמשך הדרך מחכים לה משחק חוץ בארסנל (במחזור הבא) ואז המשחק החוזר ברבע גמר הגביע, אצל בלקבורן ברביעי הבא. יונייטד התאוששה מההדחה מהגביע עם 0:3 מוחץ בבית נגד טוטנהאם, במשחק בו ויין רוני כבש שער נהדר. השדים האדומים ניצחו בכל שלושת מחזורי הליגה האחרונים, בעוד שליברפול עשתה זאת בחמשת המחזורים החולפים.

      מי ש"קיבל מחמאות" ביממה החולפת על השיפור הניכר בליברפול הוא דווקא פאולו סוזה. בטור שלו ב"דיילי מייל" כתב מאט לאוטון כי ההפסד של ליברפול 1:0 מול פ.צ. באזל, אותה מאמן מי שהוביל את מכבי תל אביב בעונה שעברה, שינה לחלוטין את התפיסה של מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס. מאותו משחק והלאה, רוג'רס החל לשנות את קבוצתו לכיוון מערך של 3:4:3, בו משתמש העונה סוזה בבאזל ובו הציב לא פעם בעונה שעברה את הצהובים. עם המערך הזה, ליברפול רק הולכת ומשתפרת והצליחה לשכוח מעזיבתו של לואיס סוארס.

      ליברפול לא סובלת מבעיות רציניות מדי בסגל מבחינת פצועים והיא צפויה לפתוח עם השלישייה ההתקפית הכוללת את אדם לאלאנה, קוטיניו ובשפיץ, דניאל סטארידג', כאשר בהגנה ישחקו אמרה ג'אן, מרטין שקרטל וממאדו סאקו. ביונייטד, רובין ואן פרסי עדיין פצוע ולא צפוי להיכלל בסגל, בעוד רדאמל פלקאו המתוסכל, שלא מסתדר עם לואי ואן חאל, יישאר מחוץ להרכב פעם נוספת וכמוהו גם אנחל די מריה. ג'וני אוואנס ממשיך לרצות את עונש ההרחקה שספג ובמרכז ההגנה ישחקו פיל ג'ונס וכריס סמולינג. את החלק הקדמי צפויים להרכיב אשלי יאנג, מרואן פלאיני, חואן מאטה ורוני.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully