וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מתאבק מצא את מותו בזירה

טרגדיה גדולה במקסיקו, רונאלדיניו חוגג יום הולדת, הקוונית עם "השריקה לנבדל הגרועה בהיסטוריה". וגם: האם אוהד בייסבול מארקנסו הוא הכי דביל שראיתם?

18:30: מתאבק מצא את מותו בזירה

טרגדיה גדולה אירעה אתמול (שישי) במסגרת תחרויות ההאיבקות במקסיקו, כשמתאבק מצא את מותו בזירה בטיחואנה. "הבן של פרו אגואיו" נפצע במהלך קרב מול ריי מיסטריו, לשעבר ב-WWE, ומת בזירה. במשך דקות ארוכות הוא נותר על החבלים, בטרם חבריו הבחינו כי מצבו קשה. הוא טופל על ידי הצוות הרפואי, פונה לבית החולים, שם הכריזו על מותו.

13:00: "השריקה לנבדל הגרועה בהיסטוריה"

אנחנו חלילה לא רוצים להיות שוביניסטים, אבל שמישהו יסביר לנו איך לעזאזל הקוונית החביבה הזו, במשחק שנערך בליגה האוסטרלית בין ניוקאסל ג'טס לווסטרן סידני, הצליחה לראות נבדל במהלך הזה???

12:54: רונאלדיניו בן 35

הגאון הברזילאי חוגג יום הולדת ובברצלונה, שלא תשכח אותו לעולם, מיהרו לאחל מזל טוב. כמו שאפשר לראות, לא רק הקטאלנים היו בין המברכים

10:14: בהשראת רוני? ניימאר מתכונן לקלאסיקו

10:00: ריי הדסון בוכה בקאמפ נואו

ריי הדסון, שחקן כדורגל לשעבר, יליד אנגליה שהעביר את רוב קריירת המשחק (והאימון) דווקא בארצות הברית, הוא שדר הכדורגל המפורסם ביותר בארצו של הדוד סם. הדסון מאוהב בליאו מסי ונוטה לשדר את השערים שלו בהתלהבות רבה, אבל עד השבוע הוא לא ביקר מעולם בקאמפ נואו. לכן, אין זה פלא שהביקור הראשון הפך למרגש במיוחד וכלל גם לא מעט דמעות.

9:30: החתימה היקרה של מייוות'ר

פלויד מייוות'ר לא זכה סתם לכינוי "Money". כעת, הוא גילה שעל החוזה לקרב הענק שלו מול מני פאקיאו, הוא חתם עם עט ששווה לא פחות מ-4,000 דולר. כדי להשתמש בה, כמו שרואים בתמונה, פלויד היה צריך לשים כפפות.

9:00: האוהד הכי דביל בסביבה

אוהד של קבוצת הבייסבול המקומית מארקנסו ניסה לתפוס כדור שעף לעבר היציעים. הוא קיווה לעשות זאת עם הכובע שלו, אבל שכח שלכובע המדובר יש רק מצחייה, בלי כיסוי אמיתי לראש. הכדור, כמה מפתיע, עבר בדיוק בחור.

  • עוד באותו נושא:
  • קאמפ נואו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully