וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק הגורל: סרינה פרשה מהאינדיאן וולס בגלל פציעה, נדאל בחוץ

האמריקאית, שהחרימה את הטורניר מאז 2001, אז אחותה ונוס פרשה במה שהוביל לעימות, נאלצה לוותר על חצי הגמר מול האלפ. ראוניץ' השיג 6:4, 6:7, 5:7 על נדאל ויפגוש את פדרר

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
אכזבה גדולה עבור סרינה, שניסתה להסביר לקהל מה קרה/AP

14 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה סרינה וויליאמס השתתפה באחד מטורנירי הטניס החשובים בעולם, האינדיאן וולס. ב-2001, אחותה ונוס פרשה ממש רגע לפני מפגש חצי הגמר מולה, מה שהוביל לזעם כלפיה מצד המארגנים והקהל ולהחרמה שלה את הטורניר לאורך כמעט עשור וחצי.

השנה, סרינה חזרה בגדול, עם המון התרגשות והתקדמה לאט לאט. אלא שהמדורגת 1 נעצרה הלילה (בין שישי לשבת) בשלב חצי הגמר אחרי שהקארמה, או צחוק הגורל או מה שלא תרצו, התערבו. סרינה נאלצה לפרוש ממשחק חצי הגמר שלה מול הרומנייה סימונה האלפ (3), עוד לפני שהוא החל בכלל, בגלל פציעה. האלפ אמרה תודה ותתמודד בגמר הטורניר מול המדורגת 18, הסרבית ילנה יאנקוביץ', שניצחה 6:3, 3:6, 1:6 תוך שעה ו-56 דקות את הגרמנייה שדורגה 24, סאבין ליזיקי.

גם אצל הגברים מתקרבים לרגעי ההכרעה והלילה נרשמה הפתעה, כאשר המדורג 6, הקנדי מילוש ראוניץ', הצליח לנצח בשלוש מערכות את רפאל נדאל (3) ולמנוע ממנו מפגש עם רוג'ר פדרר בחצי הגמר. ראוניץ' ניצח 6:4, 6:7 (10), 5:7 סופר דרמטי, במשחק מתיש שנמשך כמעט שלוש שעות. הוא נעזר בלא פחות מ-19 אייסים, הציל שלוש נקודות משחק וכאמור, ישחק נגד הפנומן השוויצרי, שגבר כבר אתמול ברבע הגמר 4:6, 0:6 מוחץ על תומאש ברדיך הצ'כי, תוך 68 דקות. בחצי הגמר השני ייפגשו אנדי מארי והמדורג 1, נובאק דג'וקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully