וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הפתיעה עם 1:2 בחוץ על ליון, פריס סן ז'רמן נשארה בפסגה

שער מספרת מדהים של קרלוס אדוארדו (23) ופנדל דרמטי של איסריק (87) הנחילו לליון הפסד מפתיע. האלופה כבשה מחדש את הפסגה אחרי 1:3 אתמול על לוריין, שלושער לזלאטן איברהימוביץ'

מאבק האליפות התלת ראשי בצרפת - יש יגידו אפילו ארבע ראשי - מתחמם ובסוף השבוע יצא לדרך המחזור ה-30 וסיפק מהפך בפסגה. קבוצת הצמרת הראשונה ששיחקה הייתה פ.ס.ז' שניצחה ביום שישי את לוריין ועלתה לפסגה. ליון פספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון אחרי הפסד ביתי מפתיע מאוד, 2:1 מול ניס החלשה.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
כיכב בפריס. זלאטן/רויטרס

ליון - ניס 2:1

ארבעה הפסדים רצופים היו לניס עד המשחק הזה וספק אם גם היא האמינה שהיא תתאושש עם ניצחון דווקא בחוץ מול מוליכת הטבלה ערב המחזור. ליון עלתה למשחק הזה בידיעה שניצחון יחזיר אותה לפסגה על חשבון פריס סן ז'רמן, אך פישלה בגדול. המארחים תקפו בפתיחה, אבל קרלוס אדוארדו הדהים אותם עם שער מספרת נפלא מתוך הרחבה בדקה ה-23. מקסים גונאלון השווה בפנדל בדקה ה-56, אבל ולנטין איסריק ניצל פנדל מהצד השני שלוש דקות לסיום כדי להעניק לקבוצתו ניצחון מפתיע מאוד ולשמח את פריס סן ז'רמן האלופה שנותרה בפסגה עם נקודה יותר מליון.

פריס סן ז'רמן - ליון 1:3

זלאטן איברהימוביץ' שעמד השבוע בעין הסערה אחרי ביקורת קשה על השיפוט בצרפת, חזר להתרכז בכדורגל uסיפק כמה רגעי קסם מהסוג שרק הוא יכול לספק. החלוץ השבדי סחט פנדל והפך אותו ל-0:1 בדקה הרביעית, ובהמשך ביצע כמה פעולות וירטואוזיות, כולל מסירת פז עם העקב לאסקיאל לאבצי, אבל הארגנטינאי החמיץ. השוויון של האורחים הגיע בדקה ה-67 אחרי בעיטה שטוחה וחזקה של ג'ורדן איוו מ-18 מטרים. הספיגה העירה את הקבוצה מהבירה שתקפה בחמת זעם את שערו של בנג'מין לקומט המצוין, ובדקה ה-81 השיגה שער ניצחון. חאבייר פסטורה ספק הוכשל ברחבה, אבל לשופט זה הספיק כדי להצביע על הנקודה הלבנה. זלאטן כבש שוב ובתוספת הזמן קבע 1:3 והשלים שלושער.

משחקים נוספים

אביאן - מונפלייה 0:1
לאביאן: קלארק אנסיקולו (84)

טולוז - בורדו 1:2
לטולוז: וויסאם בן ידר (18) וז'אן ארמל קאנה בייק (61), לבורדו: דייגו רולאן (28)

באסטיה - גנגאן 0:0

קון - מץ 0:0

ראן - נאנט 0:0

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully