וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קאריק האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד עד קיץ 2016

הקשר בן ה-33 ישלים 10 שנים במדי השדים האדומים אחרי שחתם לעונה נוספת. לואי ואן חאל: "הוא הקפטן השני שלנו אחרי ווין רוני, הוא שחקן קבוצתי וזה מאוד חשוב לי כמאמן"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק. Matthew Lewis, GettyImages
376 הופעות בכל המסגרות. קאריק/GettyImages, Matthew Lewis

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שקשר הקבוצה, מייקל קאריק, האריך את חוזהו בשנה אחת - עד קיץ 2016. חוזהו המקורי של הקשר בן ה-33 היה עתיד להסתיים בסוף העונה הנוכחית. המאמן לואי ואן חאל, שסיפר על החתימה בערוץ הטלוויזיה של המועדון, אמר: "עבורי הוא הקפטן השני שלנו אחרי ויין רוני. הוא קורא את המשחק, הוא שחקן קבוצתי והוא מאוד חשוב. יש לו גם יכולת מצוינת במסירות העומק וכמאמן אני אוהב את זה".

קאריק הוא השחקן השלישי הכי ותיק במנצ'סטר יונייטד אחרי ויין רוני וג'וני אוואנס (שעלה לבוגרים באותה שנה בה קאריק הגיע). הוא נרכש מטוטנהאם תמורת כ-18 מיליון ליש"ט בקיץ 2006 וזכה עם השדים האדומים בחמש אליפויות, ליגת האלופות, גביע הליגה וגביע העולם לקבוצות. ב-2012-13, עונת האליפות האחרונה של יונייטד, שחקני הקבוצה בחרו בו לשחקן העונה שלהם והוא נבחר לנבחרת העונה של הפרמיירליג. עד היום לבש את מדי הקבוצה 376 פעמים בכל המסגרות.

קאריק התראיין מוקדם יותר לערוץ הטלוויזיה של המועדון ואמר: "עם הניסיון מגיעה אחריות. יש בסגל כמה שחקנים עם הרבה ניסיון וכמה שחקנים צעירים, ואנחנו מנסים לייעץ להם ולכוון אותם. אני לא אחד שמושיב אנשים לשיחות ארוכות, זה יותר עניין של עצה קטנה, או הצבעה על נקודות מסוימות מתי שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully