וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוקלהומה סיטי הודיעו: קווין דוראנט מושבת עד הודעה חדשה

הכוכב הגדול שנותח בפעם השנייה ברגלו ב-23 בפברואר לא מצליח לחזור למגרשים, הג'נרל מנג'ר סם פרסטי הודיע שיאפשר לו להחלים באופן מלא - גם אם זה אומר שלא ישתתף בפלייאוף

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. Ronald Martinez, GettyImages
חוסר המזל ממשיך לפקוד את הת'אנדר. דוראנט/GettyImages, Ronald Martinez

האם קווין דוראנט יחלים בזמן לפתיחת הפלייאוף ה-NBA? כלל לא בטוח. הג'נרל מנג'ר סם פרסטי כינס הערב (שישי) מסיבת עיתונאים, בה הודיע כי הכוכב הגדול שלו מושבת כרגע מכל פעילויות הכדורסל, ולא ברור מתי יוכל לחזור למגרשים. כנשאל האם יוכל דוראנט לשוב ולשחק העונה, השיב הג'נרל מנג'ר: "המטרה היא שהוא יחזור לשחק בריא, ואני לא יודע מתי זה יקרה. בין אם יחמיץ את שארית העונה הסדירה או את הפלייאוף - נעשה מה שצריך. אלא אם יחזור לפרקט ללא כאבים, הוא לא יחזור. הבריאות שלו זה הדבר החשוב ביותר".

כזכור, כוכב הת'אנדר נותח ברגלו הימנית ב-23 בפברואר, בניסיון להקל על חוסר הנעימות שהרגיש בשל ניתוח ראשון אותו עבר בקיץ, במהלכו הוכנס בורג לרגלו. ביום שבת שעבר הוא שב לערוך אימונים קלים, כולל כמה משחקים פנימיים של 3 על 3, אך באימון של יום חמישי כבר לא יכול היה להשתתף בשל כאבים ברגלו וכעת הוא צפוי להיפגש עם מספר רופאים מומחים נוספים, שינסו להעריך את תקופת היעדרותו.

משחקו האחרון של דוראנט היה ב-19 בפברואר, ובסך הכל, הספיק לשחק העונה 27 משחקים בלבד, במהלכם העמיד ממוצעים של 25.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. אגב, עד העונה, החמיץ הפורוורד 16 משחקים בלבד ב-NBA. העונה, החמיץ כבר 42.

יש לציין שבארצות הברית עוסקים בסיכויים של דוראנט להחלים עד הפלייאוף, אבל כלל לא בטוח שאוקלהומה סיטי תגיע לשם בלעדיו ובלי סרג' איבקה, שגם כן יחמיץ את השבועות הקרובים. הת'אנדר ניצבים כעת במקום השמיני במערב עם מאזן 30:38, ומחזיקים ביתרון של משחק על פני ניו אורלינס העקשנית. עם דוראנט OKC עומדת העונה על מאזן של 9:18, ובלעדיו - 21:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully