וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר וקרויף נפגשו כבר בלונדון, נשיא פאוק: "ג'ורדי לא בתכניות"

20.3.2015 / 23:01

בעלי מכבי תל אביב נפגש עם המנהל המקצועי כבר ביום ד', אבל כרגע אין הסכמות. ההערכות הן שיש סיכויים גבוהים יותר שהוא יישאר. היוונים הבהירו: "לא נפנה לאנשים תחת חוזה"

one

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר אמנם נמצא בישראל, אבל את הפגישה עם ג'ורדי קרויף הוא כבר קיים בלונדון ביום רביעי האחרון. גולדהאר העריך תחילה כי לא יוכל להגיע לישראל לחתונת עובד מכבי תל אביב בעבר תום יונאי, ולכן הוקפץ קרויף לאנגליה שלשום כדי שהשניים יוכלו לקיים את הפגישה לה חיכה ההולנדי זמן רב. בסופו של דבר, הצליח גולדהאר למצוא זמן פנוי להגיע לישראל ובמטוסו הפרטי חזר לארץ גם קרויף.

הפגישה בין השניים עסקה בלא מעט נושאים, אבל הנושא החשוב והעיקרי היה עתידו של קרויף במכבי תל אביב. בהיבט הזה, חשוב להדגיש, קיימים עדיין פערים. גולדהאר רוצה שקרויף ימשיך וזה מעוניין להישאר אחרי שיסיים בקרוב חוזה בן שלוש שנים, אבל עדיין אין הסכמות. שלושת הפרמטרים הקריטיים הם שכרו של קרויף, אורך חוזהו ותקציב המועדון בשנים הבאות. על פי הידוע, קרויף השתכר במכבי תל אביב 300 אלף יורו נטו לעונה והיו לו מענקים כבדים מאוד עבור הישגים, ובראשם השתתפות בליגת האלופות, מטרה שעדיין לא השיג ולכן גם לא נהנה מהמענק הגבוה שהובטח לו בגינה.

קרוב לוודאי שאחרי הפגישה ביניהם, ייקח לגולדהאר פרק זמן מסוים כדי לקבל את ההחלטה באשר לקרויף, שרוצה העלאה משמעותית בשכרו. מצד אחד הוא יודע מה ערכו של ההולנדי ואם היה צריך חיזוקים, הם הגיעו גם מכיוון מכבי חיפה שלא הצליחה עם צוות זר שהובא בתחילת העונה. מצד שני, גולדהאר גם מרגיש היום הרבה יותר בטוח בחוזק של המועדון וביכולת שלו לצרף איש מקצוע אחד במקום קרויף וזאת גם בזכות נוכחותו של מרטין ביין שמחזיק בקשרים ענפים באי הבריטי. כך או אחרת, בתוך זמן קצר אמורים גולדהאר וקרויף להחליט על עתידם המשותף וגורמים במכבי תל אביב העריכו היום (שישי) שהסיכוי שזה יקרה עולה על הסיכוי שהם ייפרדו, ובכל זאת כל עוד לא נחתם דבר, הכול עדיין פתוח לכל הכיוונים.

אפרופו קרויף, ההגעה של ג'ק אנגלידיס לישראל לרגל חתונתו של אחד מעובדי מכבי תל אביב, גרמה לחלק מכלי התקשורת ביוון לספר שהוא המריא לפגישה את ההולנדי. אנגלידיס משמש כיום כנשיא פאוק סלוניקי ושמו של קרויף נקשר בעבר למועדון היווני. הערב נשיא פאוק, איבן סאבידיס, הצהיר: "ג'ורדי קרויף לא נכלל בתכניות שלנו. אנחנו מכבדים אותו ואת היכולות שלו, אבל לעולם לא נפנה לאנשים שנמצאים תחת חוזה במועדון אחר".

במקביל לשיחות על עתידו של קרויף במכבי תל אביב, גולדהאר כבר מתכנן את העונה הבאה. כבר עתה ברור כי ראדה פריצה ייפרד מהמועדון ומכבי תל אביב תחפש חלוץ זר בסגנון של השבדי, אבל הרבה יותר צעיר. גם קרלוס גרסיה אמור לעזוב, אלא אם מכבי תתקשה מאוד למצוא בלם זר צעיר במקומו. אופציית אופיר מרציאנו נשקלת מאחר שבמכבי מעדיפים שחקן זר נוסף מחוץ לשער.

ג'ורדי קרויף, קורס פרו. ברני ארדוב
הסוגיה הגדולה תקבל פיתרון בקרוב? ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 15:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully