וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המשחק נגד עכו הוא הכי קשה שהיה לנו העונה"

הפועל תל אביב מתכוננת לקבוצה שניצחה אותה פעמיים השנה (ש', 17:00, ספ' 2). שי אבוטבול לאוהדים: אנחנו מאוחדים". ליאור לוי יחליף את פלאח בהרכב. בעכו, יובל אבידור ייעדר בגלל צהובים

מחזור 27מחצית21/03/2015
הפועל תל אביב
    0
      הפועל עכו
      Galim_2
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מאז שמונה אלי כהן למאמן הפועל תל אביב, הקבוצה לא מנוצחת בבית, אבל היא הפסידה את כל משחקיה בחוץ.

      * ארבעה שחקנים רשמו העונה שלושה שערי ליגה בהפועל תל אביב והם מדורגים כרגע כמלכי השערים. אחד מהם אגב, הוא גילי ורמוט.

      * עכו לראשונה העונה סופרת כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד, ובהם היא ספגה שער אחד.

      * הקבוצה של שלומי דורה מחפשת ניצחון ראשון בחוץ מאז שניצחה בסיבוב הראשון את הפועל תל אביב במושבה.

      שלומי דורה מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
      ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד. שלומי דורה/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      תחת לא מעט לחץ, הפועל תל אביב תפתח את הפלייאוף התחתון עם משחק ביתי נגד הפועל עכו, לה היא הפסידה העונה כבר פעמיים. האדומים יודעים שהפסד בשבת יכניס את הקבוצה למשבר וימשוך אותה עמוק למאבקי התחתית. "זה משחק שיכריע אם ניאבק בשיניים עד תום העונה או שנוכל להבטיח את ההישארות שלנו בליגה הרבה לפני שהיא תסתיים", אמרו היום בקבוצה.

      בהפועל תל אביב הכחישו בתוקף את הפרסומים על כך שהקפטן שי אבוטבול הטיח דברים הבוקר לעברו של אלי כהן. בקבוצה סיפרו כי בין המאמן לקפטן הייתה שיחה שקשורה לבעיותיו האישיות של אבוטבול. פרט לכך, השריף דיבר עם הקשר על החשיבות שלו במשחקים הבאים ועל הירידה ביכולת שלו בתקופה האחרונה. אבוטבול צפוי מחר לחזור להרכב על חשבונו של משה אוחיון שאמור לרדת לספסל.

      אבוטבול עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: "אוהדים יקרים, יש לנו משחק קריטי מחר וכולנו כאחד מתכוננים אליו כל השבוע. לאורך כל התקופה האחרונה, עם כל הקושי, אנחנו השחקנים מאוחדים ומגובשים ביחד עם כל הצוות המקצועי, ההנהלה וכמובן איתכם האוהדים. בשל כך יש מי שמתקשה לקבל את העובדה שלמרות הכל אנחנו נשארים חזקים ולא נותנים לגורמים אינטרסנטיים מבחוץ לפגוע בנו. כשחקני הפועל אנחנו מחויבים להילחם עד הסוף ולהישאר ביחד. לא ישברו אותנו, אף אחד, אף פעם! שתהיה שבת של שלום, נתראה מחר בבלומפילד".

      באסיפת הקבוצה אמר כהן לשחקניו: "לעכו אין מה להפסיד. הם יבואו להתאבד על המגרש וזה המשחק הכי קשה שיהיה לנו העונה". השריף יערוך מחר עוד שינוי אחד כפוי. ליאור לוי יפתח בפעם השנייה בהרכב מאז שכהן מונה למאמן. לוי, שלא קיבל דקת משחק מאז הדרבי התל אביבי, ישוב להרכב על חשבונו של סארי פלאח המורחק כשמתן אוחיון יוסט בחזרה לעמדת הבלם. לעומת לוי, שגיב יחזקאל בספק להרכב. החלוץ הצעיר היה חולה במשך יומיים ולא ברור אם יהיה כשיר ל-90 דקות. במקרה שהוא לא יחוש בטוב, ישראל זגורי יתפוס את מקומו בהרכב.

      שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
      "לא ישברו אותנו, אף אחד, אף פעם!". שי אבוטבול/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל עכו

      אחרי שרק לפני מספר שבועות העונה שלהם נראתה גמורה, הפועל עכו תפתח את משחקי הפלייאוף התחתון עם רוח גבית מהניצחון האחרון על עירוני קרית שמונה ועם אמונה מלאה שהיא יכולה להישאר בליגה. "יש עוד הרבה נקודות בקופה עד סיום העונה", אמר שלומי דורה, מאמן הקבוצה, לשחקניו. "יש לנו שבעה משחקים מול יריבות ברמה שלנו. תאמינו בעצמכם ואני בטוח שנישאר בליגה".

      דורה לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב. שניר משען שהחלים צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של אמייה טגה שהחליף אותו בשבוע שעבר בתפקיד. יובל אבידור ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ואמיר אבו ניל יפתח בחלק ההתקפי לצידם של אחמד קאסום ואמיר האדז'יץ'.

      שניר משען שחקן הפועל עכו מעל עמית בן שושן שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
      החלים. שניר משען/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      בן רייכרט: הפועל תל אביב

      מאז שעבר למדים האדומים, בן רייכרט הוא הברומטר של הקבוצה. הקשר יפתח בעמדה קדמית יותר ומשחק טוב שלו יכול לשים את הפועל תל אביב בעמדה נוחה מאוד לקראת שאר משחקי הפלייאוף התחתון. מעבר לכך, בקבוצה עוד זוכרים את הטעות של רייכרט במשחק בעכו שהביאה לניצחון הראשון של שלומי דורה. בשבת הקשר ינסה להחזיר לאדומים.

      משה מישאלוב: הפועל עכו

      מאז שהשחקן הוותיק תפס את משבצת הבלם במקומו של ברניסלב יובאנוביץ', עכו התייצבה מבחינה הגנתית. בשבת מישאלוב יצטרך להביא את כל הניסיון שלו כדי למנוע מהאדומים להבקיע.

      בן רייכרט הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
      יש לו חוב להחזיר להפועל תל אביב. בן רייכרט/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 8050

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully