וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לפיינל פור או סדרות גמר? ההכרעה ב-29 בחודש

בישיבת מנהלת הליגה הוחלט לדחות את ההצבעה באשר לשיטת ההכרעה לעונה הבאה. חל גידול של 100% בחלוקת התגמולים לקבוצות ו-20% בכמות הצופים במשחקים

שמואל פרנקל יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
יחזירו את השיטה? פרנקל/ברני ארדוב

ההכרעה אשר לשיטת ההכרעה של ליגת העל בכדורסל בעונה הבאה תגיע ב-29 בחודש, כך הוחלט היום (שישי) בסיומה של ישיבת דירקטוריון של מנהלת הליגה שנערכה הבוקר בהשתתפות דירקטורים ובעלי הקבוצות. הדירקטורים הציגו בישיבה את דעתם באשר לשיטות השונות שעלו על הפרק, והוחלט כי בישיבה הבאה תתקיים הצבעה בין חזרה לפיינל פור או קיומן של סדרות גמר.

עוד בישיבה מסר יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל דוח מצב על הגידול בהכנסות המנהלת, בעליית כמות הצופים ונתוני הצפייה בטלוויזיה בשלוש השנים האחרונות. מתברר כי בשנים אלו חל גידול של 100 אחוז בחלוקת התגמולים לקבוצות, חלה עלייה של 20 אחוז בכמות הצופים וגידול משמעותי במספר האולמות החדשים: חיפה, ירושלים, דרייב אין וחולון כאשר התפוסה הפוטנציאלית בכלל האולמות מגיעה ל-46 אלף צופים.

בנוסף נערך דיון בנושא התנהלות המנהלת מול איגוד הכדורסל, כאשר המנהלת החליטה להמשיך ולנסות להגיע להבנות מול האיגוד, אך עם דגש על כך שיופחת משמעותית התשלום של קבוצות הליגה באשר לשיפוט ורישום שחקנים, וכן הכנסות הגביע שיועברו לקבוצות המשתתפות. "המנהלת מצרה על כך שהאיגוד לא מנהל דיון מול המנהלת בנושאים השנויים במחלוקת והדירקטוריון הסמיך את היו"ר יחד עם ועדה מצומצמת והיועץ המשפטי להכין את צעדי המנהלת לפתרון הנושא", נמסר על ידי המנהלת.

יושב ראש המנהלת, שמואל פרנקל: "אני סבור שהתנהלה ישיבה חשובה מאוד בת מספר שעות בנושאים האסטרטגיים של המנהלת. הישיבה התנהלה באווירה טובה תוך שמיעת מגוון הדעות של כלל הקבוצות. המנהלת הציגה בישיבה נתונים כספיים לגבי האפשרויות השונות והוחלט שבישיבה הבאה תהיה הצבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully