וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון שכבש מול איקר קסיאס בקלאסיקו? לואיס אנריקה

בספרד מתמרקים לקראת המשחק הענק (ראשון, 22:00) ונזכרו בשער שספג השוער בקאמפ נואו ממאמן ברצלונה. פיקה מאמין: "אם ננצח, אולי זה יהיה המשחק שייתן לנו את האליפות"

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
ינסה לשמור הפעם על רשת נקייה. קסיאס/GettyImages

זה מתקרב. ביום ראשון, ב-22:00, שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי, והעולמי, יתייצבו בקאמפ נואו למפגש על כל הקופה. 11 מחזורים לסיום העונה בספרד, ברצלונה תארח את ריאל מדריד כאשר הקטאלנים מובילים את הטבלה בנקודה ורוצים לנקום על ההפסד 3:1 מהסיבוב הראשון ולהמשיך בדהרה שלהם אל התואר, אולי אפילו אל הטרבל.

אף אחד כבר לא יכול לחכות ובספרד נזכרו בקלאסיקו של עונת 2000/01. איקר קסיאס, אז בעונתו השנייה בלבד בקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד, הגיע ב-21 באוקטובר 2000 לביקורו הראשון בקאמפ נואו, כשהוא בן 19 בלבד. בדקה ה-25, צ'אבי, רק בן 20, הגביה כדור חופשי ומי שדחף את הראש היה לא אחר מאשר לואיס אנריקה, היום מאמנה של ברצלונה ואז הקשר האנרגטי שעבר אליה מריאל מדריד וכבש את השער הראשון שקסיאס ספג אי פעם בקלאסיקו. מאז, השוער האגדי של ריאל הוציא עוד 29 כדורים מהרשת מול היריבה השנואה, כאשר בקלאסיקו האחרון של לואיס אנריקה, בעונת 2002/03, הוא שוב כבש מול קסיאס.

ככה נראה השער של לואיס אנריקה מול קסיאס

שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו. GettyImages
גם לבראבו יש משימה/GettyImages

איקר יחזור לעמוד בין הקורות בקאמפ נואו אחרי 896 ימי העדרות. הוא יופיע בקלאסיקו בפעם ה-37 בקריירה וישווה בכך את שיאו של ראול. מי שיתייצב בין הקורות מנגד הוא קלאודיו בראבו. לשוער הצ'ילאני יש משימה משלו והיא לנצח את ריאל בפעם הראשונה בקריירה. במדי ריאל סוסיאדד, הוא הוציא תיקו אחד מריאל, במאי 2013 והפסיד בשבעה משחקים נוספים, כולל 5:1, 4:0, 4:1 ו-4:3.

סרחיו בוסקטס, שנפצע במשחק מול ויאריאל לפני כשבועיים, חזר לאימונים ועשוי להיכלל בסגל, אך לא צפוי להיות בהרכב. מי שימלא את מקומו, יהיה חאבייר מסצ'ראנו. מנגד, בהגנת ריאל צפויים לפתוח פפה ולצדו, סרחיו ראמוס שהחלים מהפציעה. זה יהיה הקלאסיקו התשיעי של השניים יחד במרכז ההגנה והם מגיעים אליו עם מאזן לא רע של ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו במפגשים הקודמים בהם פתחו יחד. הבלם של היריבה, ג'רארד פיקה, כבר מוכן: "זה רגע מאוד מיוחד של העונה, הקלאסיקו הזה. אם ננצח, אולי זה גם יהיה המשחק שייתן לנו את האליפות בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully