וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה החתימה שחקן למשחק מול הניקס, כי הוא גר קרוב לאולם

הוולבס הגיעו לתפוח הגדול עם 7 שחקנים כשירים והיו חייבים עוד אחד לסגל, ע"פ חוקי הליגה. אז הם הרימו טלפון לשון קילפטריק, שהגיע 45 דקות לפני הפתיחה, הספיק להירשם וערך בכורה בליגה. ביוסטון התרגשו מהמופע של הארדן

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מול רנדי פוי דנבר נאגטס. AP
הארדן נתן שואו, רנדי פוי החמיא/AP

ג'יימס הארדן מצא לעצמו תזמון מושלם לשיא קריירה. יוסטון רוקטס חגגה הלילה (בין חמישי לשישי) 20 שנה לשתי האליפויות הרצופות אותן השיגה באמצע שנות ה-90', וכל אגדות העבר שלה התייצבו. בשורה הראשונה באולם בטקסס ישבו בין היתר האקים אולג'ואן וקלייד "דה גלייד" דרקסלר וכולם יחד ראו את הארדן שובר את שיאו האישי בארבע נקודות ומגיע ל-50, תוך שהוא מוביל את הרוקטס ל-108:118 על דנבר ולמרחק משחק אחד בלבד מהמקום השני במערב.

כמה מיוחד היה המשחק של "הזקן"? הוא הצטרף לאולג'ואן, מוזס מלון ואלווין הייז בתור אחד מארבעת שחקני יוסטון היחידים אי פעם עם לפחות 50 נקודות ו-10 ריבאונדים. שלושת השמות האחרים ברשימה הם חברי היכל התהילה של הכדורסל. לפני המשחק הלילה, לרוקטס היה את הרצף הרביעי באורכו בליגה ללא משחק של 50 נקודות, מאז עשה זאת אולג'ואן ב-1996.

"ישבה פה היום חבורה מאוד מיוחדת", אמר הארדן בסיום, "אנחנו מנסים לבנות משהו מיוחד משלנו, כמו שהם עשו ולשחק מולם זה כבוד גדול. החברים לקבוצה היו מדהימים היום. טרבור (אריזה) הבין שאני בזון ושחסרה לי שלשה כדי להגיע ל-50. אז הוא כידרר ממש עד אליי ופשוט זרקתי וזה נכנס". אריזה הוסיף: "זה נראה כל כך קל עבורו. כאילו הוא רק התעורר ויצא למגרש וקלע 50. זו רמת הקלות בה הוא קולע". גם בצד המפסיד החמיאו ורנדי פוי אמר: "מן הסתם, הוא ה-MVP של העונה. הוא עשה עבודה מדהימה".

שחקן העבר האקים אולג'ואן עם הבעלים של יוסטון רוקטס לזלי אלכסנדר. AP
אולג'ואן הגיע לחגיגה/AP

הסיפור הביזארי של הלילה הגיע, איך לא, מהמשחק בין ניו יורק למינסוטה. הוולבס פצועים וחבולים והגיעו למדיסון סקוור גארדן עם סגל קצרצר שכלל שבעה שחקנים כשירים בלבד, כאשר בין שמונת השחקנים הפצועים נמצאים קווין גארנט, אנתוני בנט, ריקי רוביו וגארי ניל. על פי חוקי הליגה, אסור לעלות למשחק NBA עם פחות משמונה שחקנים רשומים בסגל ובמינסוטה חיפשו בנרות אחר חיזוק ובסופו של דבר, החתימו את הגארד שון קילפטריק על חוזה לעשרה ימים.

אותו קילפטריק, בוגר אוניברסיטת סינסינטי בן 25, שיחק בליגת הקיץ השנה, זאת לאחר שלא נבחר בדראפט האחרון. את זמנו עד היום הוא העביר בליגת הפיתוח והוא מחזיק ביתרון משמעותי אחד: הוא גר רק 20 דקות נסיעה מהאולם. בדרכם לניו יורק, ראשי הוולבס הרימו טלפון, קילפטריק נכנס לאוטו ונסע. הוא הגיע למדיסון סקוור גארדן 45 דקות לפני פתיחת המשחק והספיק להירשם בשנייה האחרונה ולקבל את האישור. "היינו חייבים למצוא מישהו שיוכל להיות מוכן למשחק עד השעה 19:30", הסבירו במינסוטה והוסיפו כי הם שקלו לבקש מהניקס מישהו מקבוצת ה-D ליג שלהם, אך זו נמצאת במשחק חוץ. הליגה אישרה למינסוטה לצרף שחקן 16 לסגל בגלל מכת הפציעות וכך נוצרה הסיטואציה המוזרה.

קילפטריק, בהופעת בכורה בקריירה ב-NBA, שיחק לא פחות מ-10 דקות. הוא סיים עם ריבאונד ואיבוד והחטיא את הזריקה היחידה שלקח ב-92:95 בהארכה של הוולבס הפצועים בניו יורק.

עוד באותו נושא

שיא קריירה של 50 נקודות לג'יימס הארדן בניצחון יוסטון על דנבר

לכתבה המלאה
שון קילפטריק שחקן אוניברסיטת סינסינטי. AP
הופעת בכורה בליגה. קילפטריק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully