וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער ליגה ראשון לטורס אחרי 8 שנים, 0:2 לאתלטיקו על חטאפה

החלוץ סוף כל סוף מצא את הרשת בליגה, כשנגח לרשת בדקה השלישית. טיאגו הוסיף (14) והאלופה ניצחה בדרבי המדרידאי הקטן כדי להיצמד לוולנסיה השלישית. 90 דקות וצהוב לתומר חמד בהפסד אלמריה

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שמונה שנים חיכו אוהדי אתלטיקו לראות אותו שוב חוגג בליגה. טורס/רויטרס

עוד לפני הקלאסיקו הגדול ביום ראשון, המחזור ה-28 בליגה הספרדית יצא לדרך בסוף השבוע. ולנסיה ניצחה ביום שישי 0:4 את אלצ'ה בחוץ והתבססה במקום השלישי שמוליך היישר לליגת האלופות, ללא צורך במוקדמות. אתלטיקו מדריד נצמדה אליה עם ניצחון 0:2 קליל בביתה על חטאפה. הערב הזה ננעל עם ההפסד של אלמריה 2:1 מול אתלטיק בילבאו, תומר חמד שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב. גרנאדה ואייבר נפרדו ב-0:0.

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:2

האלופה הצליחה לעבור בקושי רב את לברקוזן בליגת האלופות בתום דו קרב פנדלים ביום רביעי, ולא נתנה לעייפות להשפיע עליה כדי לחזור לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות. פרננדו טורס כבש כבר אחרי שלוש דקות אחרי שנגח פנימה הרמה של קוקה מצד שמאל, וחגג לעיני אוהדיו את שער הליגה הראשון שלו בספרד זה שמונה שנים. דקה לפני המחצית הרים קוקה עוד כדור שמצא את ראשו של ראול חימנס ומשם את טיאגו שדחק ממטר פנימה. אתלטיקו צימקה שוב את הפער מוולנסיה השלישית לנקודה בלבד, חטאפה מנגד רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. AP
העטלפים בכושר טוב. פאקו אלקאסר/AP

אלצ'ה - ולנסיה 4:0

ניצחון קל, אך חשוב לוולנסיה, שהבטיחה לעצמה לפחות עוד שבוע במקום השלישי. הראשון הגיע בדקה ה-45: פאבלו פיאטי הגביה משמאל, סופיאן פגולי בעט חזק מזווית בלתי אפשרית, פז'מיסלב טיטון הדף למרכז רחבת החמש ואנדרה גומס דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-57 זה כבר 0:2, כשהפעם גומס הוא המבשל ופאקו אלקאסר הוא הכובש. אנסו רוקו כבש שער עצמי בדקה ה-71 וניקולאס אטומנדי נגח את ה-0:4 אחרי כדור קרן בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - מלאגה 0:1
לראיו: גאל קאקוטה (22)

לבאנטה - סלטה ויגו 1:0
לסלטה: צ'ארלס (86)

אתלטיק בילבאו - אלמריה 1:2
לבילבאו: צ'אבי אצ'ייטה (9), מיקל ריקו (26), לאלמריה: מיקל בלנסיאגה (עצמי, 47), תומר חמד שותף במשך 90 דקות וספג כרטיס צהוב

גרנאדה - אייבר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully