וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סיטי תשלם 50 מיליון על סטרלינג, ליברפול תביא את וולקוט

על פי עיתוני אנגליה, האלופה המאוכזבת מהדחתה המוקדמת מהצ'מפיונס מתכננת עסקת ענק לקיץ הקרוב והמייטי רדז, לאחר שיקבלו את הכסף, ישקיעו אותו ברכישת כוכבה של ארסנל

רחים סטרלינג, ליברפול. רויטרס
בדרך למנצ'סטר סיטי? סטרלינג/רויטרס

עונת הפרמיירליג מגיעה לשיא המתח, עם הקרב על האליפות ובעיקר, הקרבות על מקום בליגת האלופות, אבל הקבוצות הגדולות בממלכה חושבות כבר מעכשיו על העונה הבאה ועל פי עיתוני אנגליה, יכול מאוד להיות שמחכות לנו בקיץ הקרוב שתי עסקאות אדירות במיוחד.

ב"סאן" מפרסמים הבוקר (שישי) את רצונה של מנצ'סטר סיטי להשקיע לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט ברכישתו של חלוצה הצעיר של ליברפול, ראחים סטרלינג. הסיטיזנס הודחו פעם נוספת מוקדם מדי מליגת האלופות, בשמינית הגמר נגד ברצלונה והם גם צפויים לאבד את תואר האליפות אותו השיגו בעונה שעברה, שכן המרדף שלהם אחרי צ'לסי נראה אבוד.

הקבוצה של מנואל פלגריני אומנם נמצאת בצמרת הליגה, אך עלולה לסיים את העונה ללא תואר והיא בהחלט מחפשת חיזוק משמעותי לקראת העתיד, בעיקר לאור העובדה שבאנגליה כבר מדברים על סוג של מכירת חיסול שתביא לעזיבתם של רוב הכוכבים המזדקנים של הקבוצה, זאת לאחר ההדחה מאירופה. אחרי סטרלינג רודפת זמן רב גם ריאל מדריד, אולם ייתכן שהוא יעדיף להישאר קרוב לבית.

אלא ששם לא נגמר האקשן. ב"מירור" מדווחים כי אם ליברפול אכן תקבל את הכסף על סטרלינג, היא תמהר להשקיע את רובו בהבאת כוכבה האנגלי של ארסנל, תיאו וולקוט. המייטי רדז איבדו בקיץ האחרון את לואיס סוארס כמובן ומחליפו מריו באלוטלי לא מספק את הסחורה בכלל. במקרה בו סטרלינג אכן יעזוב, הם יישארו רק עם דניאל סטארידג' ככוכב אמיתי בחלק הקדמי וייאלצו לחפש פתרון מהיר ויצירתי. וולקוט, שהוזכר פעמים רבות כמי שמועמד לעזוב את ארסנל בשל ייאושו מהמחסור בזכייה בתארים משמעותיים, אולי ימצא את עצמו נודד צפונה לאנפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully