וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי תל אביב משוחחים עם בריאן רנדל על הארכת חוזהו

20.3.2015 / 8:43

לאחר שהקבוצה כבר הודיעה לפורוורד האמריקאי כי היא תממש את האופציה עליו לעונה הבאה, כעת היא נמצאת בדיונים עם סוכנו, שהגיע לארץ, לגבי המשך ההתקשרות לשנתיים נוספות

ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד משמעותי בדרך להעפלה לשלב ההצלבה של היורוליג, לאחר שגברה 72:79 בביתה על ז'לגיריס קובנה. הצהובים שוב לא הבריקו, בטח שלא ברמה ההתקפית ושש דקות ללא אף נקודה בפתיחת הרבע המכריע סיבכו אותם, אבל 26 נקודות של ג'רמי פארגו הספיקו כדי להשיג את הניצחון היקר, שהגיע אחרי שני הפסדים רצופים בזירה האירופית.

מי שעוד הצטיין אתמול, בעיקר בצד ההגנתי, היה בריאן רנדל. הפורוורד האמריקאי סיים עם שמונה נקודות וקטף שמונה ריבאונדים, כשהוא גם חוטף שני כדורים. לוואלה ספורט נודע כי סוכנו של רנדל הגיע לארץ ומקיים פגישות עם ראשי מכבי תל אביב לקראת עתידו של השחקן. כפי שפורסם כאן, ישנם גורמים בהנהלת הקבוצה הסבורים כי יש להאריך את חוזהו של רנדל גם מעבר לעונה הבאה.

נכון להיום, רנדל חתום במכבי תל אביב לעונה אחת נוספת בלבד, כאשר הקבוצה כבר הודיעה לו כי היא תממש את האופציה לעונה הזו, הקבועה בחוזה שלו. אולם לאור רצונו של רנדל עצמו להמשיך במועדון, רצון אותו העביר השחקן לא פעם לראשי אלופת אירופה ולאור שביעות הרצון מיכולתו, במכבי ידונו כעת עם סוכנו האמריקאי של השחקן על הארכת החוזה לשנתיים נוספות.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר צהוב לעוד הרבה זמן? רנדל/ברני ארדוב

על המשחק אתמול אמר רנדל לוואלה ספורט: "זה לא היה משחק יפה, לא הוצאנו דברים לפועל כמו שצריך. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה ובהתקפה. נעשו טעויות, אבל אנחנו רוצים להגיע לשלב הבא. נייט לינהארט שיחק טוב, הוא עושה כל יום את העבודה שלו, עובד קשה באימונים, מציג גישה מצוינת ואנשים רואים את זה. הוא עושה שינוי חיובי בכל פעם. גם ג'רמי פארגו חי בשביל הרגעים האלה. מאז שאני מכיר אותו הוא היה שחקן של רגעים גדולים. אני לא יודע כמה ניצחונות אנחנו עוד צריכים כדי לעלות, אבל אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא ורוצים לנצח בכולם".

המאמן גיא גודס אמר בסיום המשחק לשחקניו בחדר ההלבשה: "לא היה משחק יפה, אבל צריך לדעת לנצח משחקים כאלה". ג'ו אלכסנדר, שהיה מהטובים בהפסד לברצלונה, אך כמעט לא שותף אמש ומרקיז היינס, שבשבועות האחרונים נדחק מהרוטציה, נראו מתוסכלים למרות הניצחון. לינהארט, לעומת זאת, שאינו משחק בליגה הישראלית, המשיך לנצל עד תום את הצ'אנסים ביורוליג ושוב היה מצוין בהגנה. לקראת הסיום, כאשר ירד לספסל, הוא זכה לעידוד מאסיבי מהקהל וגודס הודה כי הוא היה אחת הסיבות לניצחון ובחדר ההלבשה החמיא לו על "קשיחות ומשחק הגנתי טוב".

לינהארט אמר לוואלה ספורט: "הייתה הרגשה נהדרת לשמוע את הקהל ושהשגנו את הניצחון. חשוב תמיד להישאר בגישה חיובית, לשחק ולעבוד קשה". על החסימה החשובה שלו לקראת הסיום הוא אמר בחיוך: "רנדל ואני נעבוד מעכשיו על 'חסימה כפולה'. אני אוהב לשחק הגנה ולא משנה אם המשחק היה יפה או לא, כל ניצחון חשוב בשלבים האלה. היה קשה לקלוע, כי כל קבוצה מכירה היטב את היריבה".

גם בהנהלה מרוצים מלינהארט וסבורים כי יש להשאירו לעוד עונה, אופציה שקיימת בחוזה שלו. השחקן אמר: "לאורך כל העונה אמרתי שהמטרה שלי היא להמשיך במכבי עוד שנה ואני מקווה שירצו אותי. אני מאוד רוצה להישאר כאן".

ג'רמי פארגו, שהיה הבולט אמש עם 26 נקודות, נראה מאושר בחדר ההלבשה וסיכם: "המטרה הייתה לנצח, לא משנה איך והצלחנו לעשות את זה. המשחק נמשך, ונמשך ולא עשינו מה שצריך. למה ההתקפה נתקעת? אלו דברים שנצטרך לעבוד עליהם כקבוצה וגם אני אעשה את הכי טוב שאפשר כדי שלא נתקע ככה. אקח אחריות על מה שצריך. לא אכפת לי מה-MVP, רק מהניצחון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully