וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי ייפגשו בחצי הגמר

הראשון בעולם נעזר בפרישה של ברנרד טומיץ', שכלל לא הופיע לרבע הגמר בשל כאבי גב. הבריטי ניצח את פליסיאנו לופס 3:6, 4:6 בדרך לניצחון 497 בקריירה. אצל הנשים, ליזיקי מול ינקוביץ' בחצי

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. GettyImages
ועכשיו, למבחן הקשה מכולם. מארי/GettyImages

אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו בחצי הגמר, זו הכותרת הגדולה שיוצאת מטורניר אינדיאן וולס הלילה (חמישי). המדורג ראשון בעולם העפיל לארבעת האחרונים לאחר שנעזר בפרישה של ברנרד טומיץ', שכלל לא הופיע לרבע הגמר בשל כאבי גב.

מארי, לעומת זאת, ניצחה את פליסיאנו לופס 3:6, 4:6 בתום שעה וחצי. הבריטי השיג לא פחות מ-13 אפשרויות שבירה במשחק, ניצל שלוש מהן, ועשה את שלו בדרך לחצי גמר מאסטרס ראשון מזה כמעט שנתיים. על הדרך השיג הבריטי את ניצחונו ה-497 בקריירה, ועקף את טים הנמן.

שלב רבע הגמר יימשך כאשר תומאס ברדיך ינסה לעקוץ את רוג'ר פדרר שמחזיק במאזן 6:12 במפגשים ביניהם. רפאל נדאל, המדורג שלישי בעולם, ינסה שלא לעשות טעויות מול מילוש ראוניץ' הקנדי, שעדיין מחפש ניצחון ראשון בקריירה מול יריבו אחרי חמישה הפסדים.

בטורניר הנשים שלב רבע הגמר הגיע לסיומו כאשר המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, ילנה ינקוביץ' ניצלה את פרישתה של לסיה טסורנקו האוקראינית כדי לדלג לארבע האחרונות. האוקראינית כבר הייתה בדרך החוצה כשפיגרה 6:1, 4:1, אבל אז נכנעה לכאבים בקרסול.

ינקוביץ' תפגוש את סאבין ליזיקי שניצחה אחרי מותחן גדול את פלאביה פנטה. הגרמניה, שמדורגת 24 בטורניר, השיגה 4:6 במערכה הראשונה, אבל אז נכנעה בשובר שוויון 7:3. גם המערכה המכרעת הגיעה לשובר שוויון, והגרמניה הייתה יותר מרוכזת והשיגה 4:7 בדרך לניצחון. בחצי הגמר השני תיפגשנה סרינה וויליאמס וסימונה האלפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully