וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: בנות הרצליה הפסידה, מכבי אשדוד חזרה לנצח

מחזיקת הגביע ספגה תבוסה קשה על ידי אליצור רמלה במחזור האחרון בבית העליון, ותפגוש בחצי גמר הפלייאוף את קבוצתו של רבי שגברה 64:75 על הפועל ראשל"צ. רמת חן הביסה את רמת השרון

נעמה שפיר שחקנית אליצור רמלה. עודד קרני,
נעמה שפיר בדרך אל הסל/עודד קרני

המחזור האחרון בבית העליון בליגת העל לנשים נערך הערב (חמישי), וכבר ביום שני יחלו סדרות חצי גמר הפלייאוף כאשר מ.ס. אשדוד תפגוש את בנות הרצליה ואליצור רמלה תשחק נגד מכבי רמת חן. במוקד עמד הפסדה של מחזיקת הגביע בנות הרצליה 68:50 לאליצור רמלה. האלופה מ.ס. אשדוד לא התקשתה לחזור לעצמה עם 64:75 על הפועל ראשון לציון ומכבי רמת חן הביסה 69:88 את עדני דגן ורמת השרון.

ליעד סואץ קרני שחקנית בנות הרצליה עם מעין דוידוביץ' גולשת אולימפית. עודד קרני,
מקבלת את הכבוד. מעין דוידוביץ' זוכה לחיבוק חם מליעד סואץ קרני/עודד קרני

בנות הרצליה – אליצור רמלה 68:50

שלושה ימים בלבד לאחר הזכייה ההיסטורית, מחזיקת הגביע ספגה תבוסה. דניאל מקריי בעוד ערב נהדר הובילה את קלעיות רמלה עם 17 נקודות. בצד המפסיד ה-MVP של גמר הגביע, אסאנס קארסון, עם 17 נקודות משלה להן הוסיפה שישה ריבאונדים. בתחילת המשחק בנות הרצליה קיימו טקס הצדעה לספורטאיות המקומיות, כשאירחו את מדליסטית הארד מאליפות העולם מעין דוידוביץ' וקבוצת כדוריד הנשים שזכתה אף היא בגביע המדינה. האורחים ביצעו ריצה 8:21 בסיום הרבע הראשון, כאשר הקבוצה של עדן ענבר המשיכה להגדיל את הפער גם ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון מבטיח 23:40. הרצליה עוד ניסתה לצמצם, אבל ללא הצלחה. את רמלה הוליכה דניאל מקריי עם 17 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דניאל מקריי שחקנית אליצור רמלה מול אלכס מונטגומרי שחקנית בנות השרון. עודד קרני,
מקריי ומונטגומרי במאבק/עודד קרני

הפועל ראשון לציון – מ.ס. אשדוד 75:64

אשדוד התאוששה מהמשבר הקטן שפקד אותה, והשיגה ניצחון על הקבוצה מעיר היין שסיימה את העונה עם מאזן של תשעה ניצחונות לעומת 14 הפסדים. לאחר ההדחה המאכזבת בחצי גמר הגביע, אשדוד נקלעה למשחק צמוד כשבסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 16:16. רבע שני טוב של האלופה הוריד אותה למחצית ביתרון 30:38. מכאן הפער צמח לדו ספרתי ולמעשה גמר את המשחק. את אשדוד הוליכה אלישה קלארק עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. בראשון לציון בלטה אלקסיס הורנבאקל עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים.

מכבי רמת חן – רמת השרון 69:88

רמת השרון אמנם פתחה נהדר, אך שלושה רבעים מצוינים של רמת חן הובילו אותה לניצחון מרשים. הקבוצה של עדני דגן מסיימת את העונה במקום החמישי עם עשרה ניצחונות ו-13 הפסדים. הקבוצה מהשרון פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 16:28 בתחילת הרבע השני, אך רמת חן/בליך התעשתה ובריצה 9:25 הפכה את התוצאה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 37:41. המארחות המשיכו ביכולת הטובה גם במחצית השנייה (32:47) וגמרו סופית את המשחק. רבקה גארדנר הובילה עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים למנצחות. אן מרי ארמסטרונג עם 17 למפסידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully