וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולדהאר בארץ, קרויף רוצה שדרוג בשכרו

19.3.2015 / 20:29

הבעלים של הצהובים ידון בסוף השבוע עם המנהל המנהל המקצועי על המשך העסקתו. קרויף מעוניין להישאר ולהגדיל את תקציב המועדון. גולדהאר צפוי להגיע למשחק מול מכבי חיפה בראשון

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
השידוך ביניהם יימשך? גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נערכת לפתיחת הפלייאוף העליון, אך מאחורי הקלעים כבר חושבים על העתיד. מיץ' גולדהאר, הבעלים של הצהובים, נחת היום בארץ וצפוי להיפגש בסוף השבוע עם ג'ורדי קרויף לגבי עתידו של המנהל הספורטיבי במכבי תל אביב. גולדהאר נחת הבוקר בישראל אחרי שהוזמן להשתתף בחתונת עובד המועדון בעבר תום יונאי, שהיה עוזרו האישי של ג'ק אנגלידיס. לחתונה הוזמנו גם מאמני הקבוצה בעבר אוסקר גרסיה ופאולו סוזה וכן אנגלידיס בעצמו. גולדהאר, שנעדר מישראל בחודשים האחרונים ולא צפה במשחקה של הקבוצה מזה זמן רב, אמור להיות נוכח בבלומפילד ביום ראשון במשחקה מול מכבי חיפה. כאמור, במהלך השבוע הקרוב גולדהאר צפוי לקיים פגישה ואולי יותר מאחת עם קרויף כשעל הפרק יעמוד נושא המשך העסקתו של ההולנדי במועדון.

כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, קרויף מעוניין להישאר במכבי תל אביב אבל לא בכל מחיר. קרויף רוצה שדרוג בשכרו ורוצה שתקציב מכבי תל אביב יגדל, כך שהוא יוכל לצרף זרים איכותיים יותר במטרה להגיע לליגת האלופות, במידה שאכן מכבי תל אביב תזכה באליפות בסוף העונה. ההערכות הן שקרויף השתכר בעבר כ-300 אלף יורו והוא רוצה להגדיל את הסכום לחצי מיליון יורו. גולדהאר רוצה שקרויף ימשיך והמו"מ ביניהם לא אמור להימשך זמן רב, אם כי עדיין אי אפשר לקבוע בוודאות שקרויף ימשיך לעונה רביעית במכבי תל אביב.

אוסקר גרסיה בביקורו בבלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully