וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השלטים נגד שמעון מזרחי והדיינים: הפועל תל אביב תעמוד לדין

האוהדים האדומים שוב הניפו שלטים נגד יו"ר מכבי תל אביב במשחק מול מכבי חיפה: "תופעה מכוערת ואסורה זו ממשיכה לחזור על עצמה על ידי רוב אוהדי הקבוצה". קנס כספי ורדיוס בדרך?

one

בוידאו: תקציר המשחק

הפועל תל אביב תעמוד לדין על השלטים שהניפו אוהדיה במשחק מול מכבי חיפה מתחילת השבוע. "מדו"ח המשקיף עולה, בין היתר, כי לפני פתיחת המשחק, הונפו שלטים על ידי אוהדי קבוצת הפועל תל אביב בהם הופיעו 6 שמות (3 מהם של משקיפים: "זלינגר, יהלום, רמות") ומתחת להם שלט נוסף נושא הכיתוב: "משתפים של שמעון", נכתב בכתב האישום שהעביר היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל.

עוד נכתב: "כמו כן, במהלך המשחק הושמעו ביטויי אלימות על ידי רבים מקהל אוהדי הקבוצות כלפי יו"ר קבוצת מכבי תל אביב ובלשון זו: "שמעון מזרחי תתאבד כבר", תישרף בגיהנום שמעון אתה יתום". יחד עם זאת, המשקיף מציין בדו"ח כי הקבוצה נקטה בפעולה הבאה להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל: "הכרוז ביקש שוב ושוב להפסיק את הקריאות, אך ללא הואיל"".

"... תופעה מכוערת ואסורה זו ממשיכה לחזור על עצמה על ידי רוב אוהדי הקבוצה", נכתב בכתב האישום, "וזאת חרף העונשים התלויים והעומדים כנגד הקבוצה, חרף החלטות בית הדין המשמעתי ובית הדין העליון בעניינה של הקבוצה וחרף האזהרות הרבות שניתנו לה בעונה זו, כאשר הקבוצה לא הצליחה לגרום להפסקת הקריאות המכוערות במשחק (וודאי שלא מנעה את כניסת השלטים הנ"ל למשחק או את הסרתם במיידי), הרי שיש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצה".

ומה בנוגע לעונש שידרשו? "אנו סבורים כי על בית הדין המשמעתי להפעיל את הקנס הכספי התלוי ועומד כנגד הקבוצה בסך 50 אלף שקל, וכן להפעיל את העונש על תנאי של קיום משחק ביתי (בשלב זה, עם הקהל) ברדיוס של 50 ק"מ".

שלט מחאה של אוהדי הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
אחד השלטים בגינם תעמוד הפועל תל אביב לדין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully