וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת המאבקים הכי מרתקים בפלייאוף ליגת העל

החשבון של עטר, התיק של מכבי חיפה, היריבים של קרויף, הצ'ופר של בית"ר. תמונת מחזור מכינה אתכם לפלייאוף עם 5 העימותים הכי מעניינים. בונוס מרתק: דירוג 10 השחקנים שרצים הכי הרבה בממוצע למשחק. לא תאמינו מי מקום 1 בליגה

יוסי ציפקיס

עם הכניסה לשלב הפלייאוף, המתח בליגת העל מתחיל להיות מורגש, גם למעלה וגם למטה. צוות "תמונת מחזור" מכין אתכם לשבת הקרובה, ומנתח את המפגשים המסקרנים שמחכים לנו בחלק האחרון של העונה.

בונוס: דירוג עשרת השחקנים שרצים הכי הרבה בליגת העל פר משחק, אותו מביא כתבנו אופיר סער. הדירוג לא היה פשוט. לא כל הקבוצות ממהרות לשתף בנתונים שלהן, חלקן כלל לא עובדות על הנושא בצורה מסודרת והמזל הגדול הוא שיש מספר קבוצות ואנשי מקצוע שאוגרים נתונים בנוגע לכל קבוצות הליגה ובאמת עושים את הדברים בצורה הכי מקצועית שאפשר.

הנתונים שלא מופיעים בסטטיסטיקה:

קרית שמונה היא הקבוצה שרצה הכי הרבה בליגת העל. לשירצקים יש אמנם רק שני שחקנים בעשירייה הראשונה, אך עוד חמישה במקומות 11-20, סך הכל שבעה. למכבי ת"א ישנם שלושה בעשירייה הראשונה ועוד שלושה במקומות 11-20.

חשוב לציין- ערן זהבי של העונה שעברה היה מתברג בקלות בעשירייה הראשונה ורץ הכי הרבה במכבי תל אביב. המעבר לתפקיד של חלוץ הוריד משמעותית את הקילומטרז' שעשה ולכן הוא נדחק לעשירייה השנייה.
הטבלה כנראה לא משקרת והפועל עכו רצה הכי מעט, שחקניה לא רצים יותר מ-9.5 קילומטר בממוצע במרבית המשחקים בעונה הזאת. הפועל באר שבע ללא נציג בעשירייה אך עם שני נציגים בעשירייה השנייה- מאור בוזגלו ואובידיו הובאן. להפועל תל אביב ישנו נציג אחד בעשירייה, אך פרט אליו מרבית השחקנים לאורך העונה עם מדדים מהנמוכים בליגה עם שינוי מסוים מאז הגעת השריף.

עם כל הכבוד לכל הנתונים הללו, מה שמעניין באמת זאת העשירייה הפותחת והשחקן שרץ הכי הרבה בליגת העל. רמז? אתם לא בכיוון. צפו בתכנית ותיווכחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully