וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מנז כיכב עם צמד ובישול, מילאן גברה 1:3 על קליארי

הרוסונרי חזרו לנצח אחרי שלא עשו זאת שלושה משחקים ברציפות, הצרפתי העלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה, מקסס הוסיף בוולה. קייבו ניצחה 0:1 את פאלרמו וברחה מהתחתית

שחקן מילאן, פיליפ מקסס, חוגג. GettyImages
גם הוא כבש. פיליפ מקסס חוגג/GettyImages

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם ניצחונה של קייבו 0:1 על פאלרמו. מאוחר יותר, מילאן התאוששה מהתקופה הרעה עם ניצחון 1:3 על קליארי.

מילאן - קליארי 1:3

אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, מילאן החזירה לעצמה קצת צבע ללחיים, כשגברה 1:3 בסן סירו על קליארי הנמצאת מתחת לקו האדום. ה-שחקן של הרוסונרי העונה, ז'רמי מנז, כבש את השער הראשון במשחק, בדקה ה-21, כשקיבל כדור בצד שמאל של הרחבה ובמהלך אופייני חתך לאמצע וסובב לרשת. בדקה ה-47 דייגו פריאס הברזילאי פתח מבערים, השאיר אבק לשחקני מילאן ובעיקר לפיליפ מקסס וכבש אחרי מבצע אישי נהדר את השוויון של קליארי. שתי דקות לאחר מכן, מקסס, שהושפל, החזיר את היתרון לרוסונרי, כשכבש בבעיטת יעף נאה מתוך הרחבה אחרי כדור קרן של מנז, שהוסיף את השלישי של קבוצתו כשדייק מהנקודה הלבנה (78, שער 15 העונה). שחקניו של פיפו אינזאגי הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום, בדרך, אולי להתאוששות שאוהדי הקבוצה כל כך חיכו לה העונה.

- דנילו אבלאר שחקן קליארי. Gabriele Maltinti, GettyImages
קרובים מאוד לליגה השנייה. אבלאר/GettyImages, Gabriele Maltinti

קייבו - פאלרמו 0:1

המארחת המשיכה את הבריחה שלה מהתחתית עם משחק רביעי ללא הפסד. אלברטו פאלוסקי, שהבקיע את צמד שערי הניצחון במראסי נגד גנואה בשבוע שעבר, הביא עוד שלוש נקודות לקייבו כשברח בין שני הבלמים והכניע את סטפנו סורנטינו בדקה ה-35. פאלוסקי יכול היה להשלים צמד נוסף, אבל בעט פנדל לשמיים בדקה ה-62. סטפן אנג'לקוביץ', שגרם לפנדל עם נגיעת יד, הורחק בצהוב שני בדקה ה-86. פאלרמו סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון.

שחקני קייבו חוגגים עם אלברטו פאלוסקי (מימין). GettyImages
הביא שש נקודות תוך שבוע. אלברטו פאלוסקי, מימין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully