וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 2:3 לדורטמונד על האנובר, 0:1 ללברקוזן על שאלקה

צמד של פייר אמריק אובמיאנג (19 ו-61) ועוד אחד של שינג'י קגאווה (58) סידרו לצהובים-שחורים נחיתה רכה אחרי התבוסה מול יובנטוס. בלארבי נתן לשמידט ניצחון בקרב הצמרת. 1:3 לשטוטגרט על פרנקפורט

פייר אמריק אובמיאנג שחקן דורטמונד. GettyImages
חזרו לחייך. שחקני דורטמונד/GettyImages

אחרי ה-0:1 של הרטה ברלין על המבורג אתמול (שבת) במאבק ההישרדות, נמשך היום המחזור ה-26 בבונדסליגה. בורוסיה דורטמונד הצליחה להתאושש מהתבוסה מול יובנטוס בליגת האלופות עם 2:3 מול האנובר בחוץ. בקרב צמרת באייר לברקוזן גברה 0:1 על שאלקה, במשחק בין שתי המודחות הטריות מליגת האלופות. גם קבוצות התחתית הצליחו להשיג נקודות. האחרונה שטוטגרט עשתה את זה עם 1:3 ביתי מול פרנקפורט, פרייבורג ניצחה 0:2 את אוגסבורג. פאדרבורן סיימה ב-0:0 ביתי מול הופנהיים. קלן הצליחה להוציא 1:1 מול ורדר ברמן.

שחקני שאלקה חוגגים. רויטרס
משחק חשוב מאוד מול לברקוזן. שחקני שאלקה חוגגים/רויטרס

האנובר - בורוסיה דורטמונד 3:2

שלושה ימים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות והתבוסה 3:0 בבית ליובנטוס, חזרה הקבוצה של יורגן קלופ לנצח בליגה אחרי שתי תוצאות 0:0 ברציפות. דורטמונד עשתה את שלה עם 2:3 קשה מאוד בחוץ מול האנובר, שנותרה בעשרה שחקנים. פייר אמריק אובמיאנג כבש צמד (19 ו-61) ושינג'י קגאווה השלים כדי לשפר את מאזן הנקודות של BVB ל-33 נקודות, אבל הם עדיין במקום העשירי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-19 לאחר שכדור עומק של מרקו רויס מצא את אובמיאנג, שבעט מצוין פנימה את ה-0:1. לארס שטינדל הצליח לאזן בדקה ה-31 לאחר בישול של המושאל מדורטמונד לאונרדו ביטנקורט. הקשר הצעיר גם הורחק בדקה ה-55 עם צהוב שני, ודורטמונד הצליחה לכבוש פעמיים כשהראשון הגיע בדקה ה-58. קובה בלאשצ'יקובסקי הכניס כדור עומק לרויס, שיישר למרכז, שם המתין שינג'י קגאווה, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-1:2. השלישי הגיע בדקה ה-61 כשקגאווה העביר כדור רוחב לאובמיאנג, שצלל לנגיחת דג וקבע 1:3. שטינדל לא ויתר וצימק בדקה ה-82 ל-3:2, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שאלקה - באייר לברקוזן 1:0

בקרב צמרת שהפגיש את שתי המודחות הטריות מליגת האלופות, באייר לברקוזן יצאה כשידה על העליונה, כשגברה 0:1 על שאלקה בחוץ. לברקוזן, שרשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, עלתה באופן זמני למקום השלישי, לפחות עד משחקה של בורוסיה מנשנגלדבאך מול באיירן מינכן בהמשך המחזור. את שער הניצחון כבש קארים בלארבי בדקה ה-35, לאחר שקיבל כדור בתוך הרחבה ומזווית קשה בעט לרשת העליונה. זהו שערו ה-11 העונה של הקשר הגרמני הבינלאומי במסגרת הליגה. הרויאל בלוז, שמצידם רשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, מתרחקים מהמקום שמוביל לליגת האלופות. הבשורה המעודדת מבחינתם היא חזרתו של הקשר הפרואני, ג'פרסון פרפאן, ששב מפציעה ארוכה לאחר שלא שיחק מאז אפריל 2014.

קארים בלארבי שחקן לברקוזן (למטה. GettyImages
שחקני באייר לברקוזן חוגגים עם קארים בלארבי/GettyImages

משחקים נוספים: (שבת, 16:30)

פרייבורג - אוגסבורג 0:2
לפרייבורג: יונתן שמיד (71), נילס פיטרסן (84)

קלן - ורדר ברמן 1:1
לקלן: מתיאס להמאן (88, פנדל), לוורדר ברמן: דאבי זלקה (27)

פאדרבורן - הופנהיים 0:0
בהופנהיים: ארמין ביצקצ'יק (הורחק, 65)

שטוטגרט - איינטרכט פרנקפורט 1:3
לשטוטגרט: דניאל גינצק (63 ו-66), אלכסנדרו מקסים (81), לפרנקפורט: האריס ספרוביץ' (51)

ביום שישי:

המבורג - הרטה ברלין 1:0
להרטה ברלין: סבסטיאן לנגקאמפ (84)

דייבי זלקה שחקן ורדר ברמן חוגג. GettyImages
השער של זלקה לא החזיק מעמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully