וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א השעתה את זלאטן איברהימוביץ' ממשחק אחד

כוכב פריס סן ז'רמן יפסיד את המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, אך לא ספג עונש נוסף בעקבות הכרטיס האדום השנוי במחלוקת נגד צ'לסי. סרז' אורייה קילל את השופט והורחק משלושה משחקים

שחקן פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ' מורחק מול צ'לסי. AP
יחזור לגומלין רבע הגמר. זלאטן מורחק נגד צ'לסי/AP

זלאטן איברהימוביץ' ספג הערב (חמישי) עונש הרחקה ממשחק אחד בליגת האלופות, בעקבות הכרטיס האדום השנוי במחלוקת שנשלף לעברו בגומלין שמינית הגמר נגד צ'לסי. השבדי פגע אז באוסקר, בעבירה שהייתה שווה כרטיס צהוב, אבל הורחק על ידי השופט ההולנדי ביורן קאופרס ובפריס סן ז'רמן חששו מהשעייה ארוכה יותר. בסופו של דבר, אופ"א החליטה להותיר את ההחלטה על כנה. לפיכך, זלאטן יחמיץ את המשחק הראשון ברבע הגמר, אשר זהות היריבה בו תיקבע בהגרלה מחר.

לעומת זלאטן, חברו לקבוצה סרז' אורייה הורחק משלושה משחקים בעקבות התבטאויות לא ראויות בחשבון הטוויטר שלו ("בן זונה") כנגד השופט לאחר המשחק. המגן מחוף השנהב כבר הספיק להתנצל: "אני מבקש את סליחתו של מר קאופרס, עוזריו וכל אנשי הצוות על התגובה שלי אחרי המשחק מול צ'לסי. חבריי ואנוכי נאבקים למען חיזוק התדמית של צרפת בכדורגל האירופי. השליליות הזו היא בטח לא התדמית שרציתי ליצור... עבודת השופט לא קלה ואני מתנצל מכל לבי".

עוד בפריס סן ז'רמן: המגן הברזילאי מקסוול (33) חתם על חוזה לשנה נוספת וימשיך בקבוצה עד קיץ 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully