וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הכריע: פארמה הוכרזה כפושטת רגל

מועדון הפאר מאיטליה, שנמצא בדרך הבטוחה לליגה השנייה ונמצא בחובות עתק, ימומן עד סוף העונה על ידי הנהלת הליגה ועלול להתפרק בתום העונה אם לא יימצא רוכש

רוברטו דונאדוני מאמן פארמה. AP
איזו עונה מסוייטת. רוברטו דונאדוני/AP

לאחר תקופה ארוכה של אי וודאות כלכלית, חובות כבדים וערפל סביב עתידה, פארמה הוכרזה הערב (חמישי) באופן רשמי כפושטת רגל ותתנהל עד סוף העונה תחת מימונה של הנהלת הליגה האיטלקית. קבוצת הפאר לשעבר, שלא הצליחה להתמודד עם חובות עתק של כ-197 מיליון יורו, התייצבה היום בבית המשפט שקבע כי המועדון הוא חדל פרעון וכי הוא לא יוכל להמשיך להתנהל באופן עצמאי.

אחרי מעצרו של הנשיא שלה גיאמפייטרו מאננטי, לפארמה לא היה סיכוי להילחם במצב הכלכלי הקשה שלה ולכן לא היה סיכוי שהיא תצליח לעבור בשלום את הדיון שנערך בעניינה ולשרוד את העונה הזו. כרגע לא ברור אם שחקני המועדון יסיימו את העונה, כאשר מוקדם יותר היום הצהיר הקשר דניאלה גאלופה שהדבר תלוי בהרבה דברים. כרגע התכנון הוא שהנהלת הליגה האיטלקית תממן את הקבוצה עד סוף העונה עם הכסף שיתקבל מקנסות של מועדונים אחרים, אך עתידה של הקבוצה מעבר לעונה הנוכחית לוט בערפל.

שחקני פארמה בשנת 1999 חוגגים זכייה בגביע האיטלקי. GettyImages
היו זמנים. שחקני פארמה חוגגים זכייה בגביע ב-1999/GettyImages

פארמה עלתה לראשונה לסרייה א' בשנת 1990 ובשנים הבאות הפכה לחברה כמעט קבוצה בצמרת, למרות ירידת ליגה ב-2007-08. היא סיימה כסגנית האלופה בעונת 1996-97, זכתה בשלושה גביעים, הניפה פעמיים את גביע אופ"א (1995 ו-1999) ופעם אחת את גביע אירופה למחזיקות גביע (1993).

לאורך השנים שיחקו בקבוצה שחקנים בכירים כג'אנלואיג'י בופון, פאביו קנבארו, ג'אנפרנקו זולה, ליליאן תוראם, חריסטו סטויצ'קוב, תומאס ברולין, חואן סבסטיאן ורון, פאוסטינו אספרייה, פרננדו קאוטו, דינו באג'ו, מרקו די ואיו, רוברטו סנסיני ורבים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • פארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully