וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה של אלימות: קאלם דבנפורט נעצר אחרי תקיפה חמורה

בלם העבר הכה כדורגלן יריב אחרי משחק בליגה חובבנית וגרם לו לאיבוד הכרה. דבנפורט זכור כשחקן מבטיח שנגח באחותו ההרה, נשך אותה, נדקר על ידי בן זוגה, כמעט מת ופרש בגיל 27

שחקן ווסטהאם לשעבר, קאלם דבנפורט. GettyImages
שוב מסתבך. דבנפורט במדי ווסטהאם/GettyImages

בתקשורת האנגלית מתפרסם היום שקאלם דבנפורט בן ה-32 נעצר ביום ראשון מיד אחרי משחק כדורגל בליגת חובבים באנגליה. דבנפורט ששיחק במדי אלסטואו אבי, תקף בחדר ההלבשה שחקן מהקבוצה היריבה, קריינפילד יונייטד, פגע בו בראשו וגרם לו לאבד את ההכרה. צוות האמבולנס שטיפל בכדורגלן הפגוע, הזעיק את המשטרה וזו עצרה את דבנפורט.

אבל מי הוא לעזאזל קאלם דבנפורט?

כדורגלן העבר שהיום משחק בימי ראשון לשם ההנאה בלבד, נחשב פעם לאחד מבלמי העתיד של הכדורגלן האנגלי, אבל היסטוריה של אלימות קטעה לו את קריירת המשחק. דבנפורט גדל בקונבטרי סיטי, עשה במדיה בכורה בפרמיירליג בגיל 17, ושיחק בנבחרת הנוער של אנגליה ובנבחרת הצעירה שלה.

טוטנהאם רכשה אותו תמורת 1.3 מיליון ליש"ט ב-2004 ומכרה אותו לווסטהאם תמורת 3 מיליון ליש"ט שלוש שנים לאחר מכן. הוא לא הפך לבלם פרמיירליג מוביל כפי שחזו לו כמה שנים לפני כן, אבל היה כדורגלן לגיטימי באחת מהליגות האיכותיות והחזקות בעולם. ואז הגיעה הדקירה.

שחקנה לשעבר של הנבחרת הצעירה של אנגליה, קאלם דבנפורט. GettyImages
ייצג את אנגליה בנבחרות הצעירות וערך בכורת פרמיירליג בגיל 17. דבנפורט/GettyImages

ב-22 באוגוסט 2009 קאלום נדקר בבית אמו על ידי בן זוגה של אחותו. 90 אחוזים מעורק הירך שלו נקרעו והוא איבד כ-50 אחוזים מהדם בגופו, אבל הגיע בזמן לחדר הניתוח וחייו ניצלו. בן הזוג של האחות, וורל וייטהרסט, נעצר והודה באשמה. מהחקירה עלה שהוא ביקש לנקום בכדורגלן.

על פי העדויות, קאלום זעם על כך שאחותו נכנסה להריון מווייטהרסט שחום העור ותקף אותה. הוא כינה אותה "זונה" ו"סרטן", פרץ לביתה ב-2:00 בלילה ביחד עם אביהם, נגח בה ונשך אותה בפניה. וייטהרסט החליט לא לשתוק. הוא עקב אחרי הכדורגלן לבית אמו ביחד עם חבר ושם דקר את הכדורגלן ברגליו.

דנבפורט הצליח להשתקם וחזר לאימוני ווסטהאם כחודשיים אחרי שנדקר, אבל מעולם לא הצליח להתאושש באמת. אחרי כמה חודשים, שבחלקם לא קיבל משכורת בשל חקירה נגדו בחשד לתקיפת אחותו, הוא שוחרר מהפטישים ולמעשה פרש מקריירה מקצוענית. ביולי 2010 אגב, בית המשפט זיכה אותו מתקיפת אחותו.

בראיון מפויס ב-2012 דבנפורט אמר ש"כמעט איבדתי את חיי, אבל היום אני יכול לצעוד ברחוב. קרו לי הרבה דברים שליליים ומאכזבים, אבל למדתי מהם ואני יותר חכם היום". אז אמר. היום הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully