וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מוזגוב מתבלבל, סלפי עם גווארדיולה

צפו בסנטר של בלאט בקליבלנד נשאל שאלה באנגלית ומשיב ברוסית, וגם: מאמן באיירן קיבל כבוד מלכים בקאמפ נואו, אניימה מזמר, 20 שנה לקאמבק של ג'ורדן ורונאלדו יחשוף נעל חדשה בקלאסיקו

18:35: 20 שנה לקאמבק של מייקל ג'ורדן

בארצות הברית מציינים 20 שנה לרגע בו הוד אווירותו רשם את משחקו הראשון מאז הפרישה הזמנית והמעבר לבייסבול. זה נגמר ב-19 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. החדשות הרעות? שיקגו הפסידה 103:96 לאינדיאנה, ו-MJ סיים עם 7 מ-28 מהשדה. לא נורא, משם זה רק הלך והשתפר

צפו בתקציר המשחק

18:30: פפ גווארדיולה פופולרי

מאמן באיירן מינכן הגיע לקאמפ נואו כדי לצפות בקבוצתו לשעבר. אז מה הוא חווה יותר - סלפיז או לחיצות יד?

18:05: טימופיי מוזגוב מתבלבל

סנטר קליבלנד התראיין לפני המשחק מול ברוקלין, ומשום ענה על השאלה הראשונה ברוסית. לאחר מכן הבין מה קרה, ועבר לאנגלית:

17:10: היורש של זידאן

בזמן שזינאדין זידאן מדריך את ריאל מדריד ב', הבן שלו תיאו עושה חיל באקדמיה של הבלאנקוס, וכמו אביו הוא לובש את המספר 10 על חולצתו. בנו השלישי של הכוכב הגדול בסך הכול בן 12, אבל נראה שהכישרון עבר בירושה. קבלו את השער שלו בניצחון 2:10 על מורטאלס. שימו לב שזהו השער שדורג רביעי בקליפ.

12:11: וינסנט אניימה מזמר

התגעגעתם לווינסנט אניימה? שוערה של ליל, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, לקח חלק, יחד עם חבריו לקבוצה, בקליפ צבעוני במיוחד. קפטן ליל, ריו מאבובה, החליט להשיק סוג של תחרות שירה בין אוהדי הקבוצה. החוקים: הביצוע חייב להיות במכונית. בשביל הדוגמה, כינס הקפטן את אניימה, יחד עם מרווין מרטאן, נולאן רו, רוני לופס ופלורן באלמו, והחמישה הדגימו לעולם איך עושים זאת נכון. בערך.

10:30: שערוריית סקס חדשה במנצ'סטר יונייטד

הנה סיפור שיעסיק את מדורי הרכילות בממלכה למשך זמן מה: על פי דיווח ב'דיילי מירור', אנדראס פריירה הכישרוני ממנצ'סטר יונייטד, שערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת בשבוע שעבר מול טוטנהאם, התחנן בפני בת 19 שתסכים לשלישייה איתו ועם שחקן נוסף של השדים האדומים, פאדי מקנייר. קלי, שמצוטטת בכתבה, תיארה את ה-SMS המפתיע שקיבלה מפריירה: "כמעט נפלתי מהכיסא כשהוא הציע לי 10 אלף ליש"ט עבור שלישייה. כמה נמוך אפשר לרדת? אני לא בן אדם כזה ומאוד, מאוד נעלבתי".

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנדראס פריירה. GettyImages
רק ערך בכורה, וכבר מתהולל. פריירה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירבה בנימוס. מקיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:43: היום לפני

לפני 61 שנים בדיוק, ב-19 במרץ 1954, רשם שחקן הביליארד ווילי מוסוקני הישג שספק אם יישבר. האמריקאי שהשתתף בטורניר ראווה באוהיו, הכניס לא פחות מ-526 כדורים ברציפות. לאורך השנים כמה שחקנים טענו שהם שברו את השיא, אבל לא הביאו כל הוכחות ומוסקוני האגדי, שבהמשך נבחר להיכל התהילה של הביליארד, נותר השיאן גם 61 שנים לאחר מכן.

ובוידאו הזה מוסקוני מראה כמה ביצועים:

10:25: הנעל החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

הקלאסיקו שייערך ביום ראשון בין ברצלונה לריאל מדריד נחשב לאחד המשחקים הגדולים בעולם. אי לכך ובהתאם לזאת, חברות הפרסום השונות מנסות לנצל את הבמה כדי לקדם את מוצריהן. כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, התאמן בימים האחרונים עם נעל נייקי חדשה, בצבע כסוף, והוא צפוי לחשוף אותה לראשונה במשחק הגדול מול הקטאלנים.

10:09: אוליבייה זי'רו מפגין כישרון ברוגבי

אוליבייה ז'ירו לא מהשחקנים שנותנים "שואו". הצרפתי של ארסנל מספק את הסחורה (הכל באופן יחסי) העונה כשהרשית 15 פעמים עבור קבוצתו. החלוץ החסון ידוע כשחקן שעובד קשה, ולא כשחקן שמבצע תרגילים מיוחדים או מסובכים. לפחות על כר הדשא. בווידאו שהועלה לרשת נראה ז'ירו שולט בכדור, ולא כדורגל, אלא בכדור רוגבי. אולי בדרך לשינוי קריירה?

10:00: ויירה יעבור לבאיירן מינכן?

האם פטריק ויירה יעבור בקיץ ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן? נכון, השורה הזו נשמעת קצת מצחיקה לאור העובדה שהצרפתי הבינלאומי לשעבר תלה את נעליו כבר מזמן, אך הגרמנים מעוניינים בשירותיו, ולא בתור שחקן על כר הדשא. ויירה מאמן את קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, ובגרמניה מדווחים שהבווארים ינסו להעבירו לשורותיהם בקיץ הקרוב.

9:30: הבראקט של ברק אובמה

נשיא ארה"ב מילא כהרגלו טופס בראקט לקראת טורניר המכללות שייצא לדרך בסוף השבוע. האלופה של אובמה היא קנטאקי. זה הזמן להעתיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:10: תלבושת החוץ החדשה של פורטוגל

9:00: גם הולנד מציגה את תלבושת החוץ החדשה. אהבתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully