וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מצפים ממכבי תל אביב לקחת אליפות ב-20 נקודות פור"

19.3.2015 / 10:00

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת מכבי חיפה. מלך שערי הליגה על השמועות על עטר: "אף פעם לא שאלו אותי איזה שחקן להביא". פאקו: "מכבי חיפה הנוכחית שונה לגמרי מזו ששיחקנו נגדה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב כבר החלה בהכנות לקראת משחק הבית מול מכבי חיפה, שייערך ביום ראשון בבלומפילד ויפתח את משחקיה בפלייאוף העליון. הצהובים ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הפיקנטי, שיכלול מפגש עם האקס אלירן עטר, בהשתתפותו של המאמן פאקו אייסטרן, שספג במשחק האחרון מול הפועל פתח תקוה שריקות בוז בעקבות החילופים שביצע.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מתכונן למשחק גדול. פאקו/קובי אליהו

פאקו אייסטרן

על מכבי חיפה: "תמיד יש יריבות בין קבוצות גדולות. יהיה משחק קשה. מכבי חיפה קבוצה שונה לגמרי מזו שכבר פגשנו לפני כן. בהרכב יש שניים-שלושה שחקנים ששיחקו נגדנו והשאר התחלפו. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשינויים שהם עשו. מכבי חיפה היא אחת מהקבוצות המצליחות בישראל. אפשר לקרוא לזה קלאסיקו".

על היכולת של הקבוצה: "מאוד אהבתי את המשחק נגד קרית שמונה בגביע, אבל גם מאוד נהניתי מחצי השעה הראשונה נגד הפועל פתח תקוה. לא צריך לדבר רק על המשחק נגד קרית שמונה. שיחקנו טוב נגד פתח תקוה בחצי השעה הראשונה ויכולת דומה תספק אותי ביום ראשון".

על הבוז של של חלק מהאוהדים במשחק האחרון: "יש שלושה דברים חשובים שאני מנסה ללמד את הילדים שלי. הראשון זה תמיד לעשות עבודה טובה, לתת 100 אחוז מעצמך - ואני מנסה לשמש דוגמה. השני זה לתת כבוד, לכולם, בעיקר למי שלא מסכים איתך. לכבד את מי שחושב כמוך זה קל, אבל צריך לדעת להסתדר עם מי שלא מסכים איתך ולכן אני מכבד את הקהל. השלישי זה לא לצעוק. אני לא אוהב צעקות. לפעמים אנשים חושבים שמי שצועק יותר, הוא זה שצודק, אבל זה לא נכון. הוא פשוט צועק יותר. אני ממש שונא צעקות".

על ה"דרישה" לשחק יותר התקפי: "אולי לפני שבאתי היו צריכים להגיד לי שאני צריך לשחק עם שני חלוצים. אם היו אומרים לי שזה מה שצריך לעשות, אולי לא הייתי בא. מה זה חלוץ? כשאנחנו משחקים עם מיכה, בן חיים וזהבי, אלו שלושה שחקנים עם תכונות התקפיות, אז מה זה חלוץ? אני זה שמחליט מי ישחק. יותר חשוב לי לשלוט במשחק, זה מה שאני מחפש. כשקו ההגנה שלנו על קו מחצית המגרש, זה אומר שאנחנו משחקים כדורגל התקפי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. קובי אליהו
"קשה לקחת אליפות שלישית ברציפות". זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי

על מכבי חיפה: "ברגע שאתה משחק נגד קבוצה שמנסה להיות ברמה שלך ורוצה לתקוף, המשחק יותר פתוח והרמה עולה. במשחקים האלו כולם באים מוכנים והפן המנטלי יותר חשוב. גם למשחקים נגד הקטנות צריך לבוא עם אותה מוכנות וזה קשה בכדורגל".

על השמועות על כך שלא רצה את אלירן עטר במכבי תל אביב: "לא שאלו אותי איזה שחקן להביא למכבי תל אביב וגם אם היו שואלים - לא הייתי מגיב. שיחקנו ביחד, עשינו דברים יפים ביחד, יש בינינו קשר, התאמנו בנבחרת והכול היה בסדר. בכלל אין טעם להתייחס לדברים האלה".

על האוהדים: "זכותו של הקהל לצעוק אם הוא חושב שזה מה שיעזור. אני לא חושב שזה מה שיעזור. רוב הקהל כל הזמן תומך ומעודד. לא קל להבקיע, קבוצות מתגוננות. אני חושב שהאוהדים צריכים להיות מרוצים. שמעתי אחוז גבוה מהאוהדים מעודדים את המאמן אחרי הפועל פתח תקוה, אבל התקשורת בחרה להתייחס רק לשריקות הבוז".

על התקשורת: "מצפים ממכבי תל אביב לדרוס את הליגה ולהיות ב-20 פור. קשה לקחת אליפות שלישית ברציפות, מעט קבוצות עשו את זה. אנחנו במקום הראשון עם הפרש יפה. התחלנו את העונה בצורה קשה, היו בעיות ופתאום אנחנו נלחמים על כל התארים. ברור שיש מקום לשיפור, אבל אנחנו עושים עונה מאוד יפה. אם אני לא כובש משחק או שניים עושים מזה משבר. אלו סטנדרטים שאני הצבתי, אז זה טוב. היו משחקים שהבקעתי ושיחקתי לא טוב ועדיין היללו אותי, ומצד שני היו משחקים שלא כבשתי ושיחקתי טוב, אבל ביקרו אותי. ביקורת צריכה להיות יותר מקצועית מרק שערים".

על התפקוד שלו במגרש: "חלוץ זו לא העמדה הטבעית שלי, אבל זו עמדה שלמדתי לשחק בה העונה. ברור שזה לא התפקיד הכי טוב שלי, אבל אם אני יכול לעשות את זה ולעזור לקבוצה, אני שמח. מה שחשוב זו לא העמדה בה אני משחק, אלא איך אני תורם לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully