וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האזהרה: מ.ס אשדוד תשחק עם חולצות אדומות ביום שבת

19.3.2015 / 9:07

למרות מכתבו של מנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, בקבוצה החליטו שלא לרדת לגמרי מעניין השינוי ובמשחק הקרוב יופיעו עם הכיתוב "הפועל אשדוד" על החולצות במקום שאמור להופיע שמו של הספונסר

one

במ.ס אשדוד קיבלו אתמול (רביעי) את מכתבו של מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר, המזהיר את הקבוצה מפני החלפת שמה וסמלה. בקבוצה החליטו הבוקר לא לרדת לגמרי מעניין החלפת שם הקבוצה ממ.ס אשדוד להפועל אשדוד ולשלב בין הדברים. במקום הלוגו של הפועל אשדוד, אשר הוצג כאן אתמול באתר, יחזירו במועדון את הלוגו הרגיל של הקבוצה עם הכיתוב מ.ס עירוני אשדוד. אלא שעל החולצות, במקום שאמור להיות ספונסר, יתנוסס בגדול הכיתוב הפועל אשדוד. כמו כן, טענו הבוקר בקבוצה שברישומי ההתאחדות יש להם זכות לשחק בתלבושת אדומה ולכן השחקנים ישחקו בשבת עם חולצות אדומות.

מנכ"ל המועדון, רפי נידם, לא חושב שההתעסקות השבוע בשינוי השם ובהחלפת החולצות, מעידה שהקבוצה איבדה כיוון ושסיכוייה להינצל פחתו. "אין קשר בין הדברים ואני חושב בדיוק ההיפך", אמר נידם. "בשבועות האחרונים הכל אצלנו התנהל על מי מנוחות אפילו שלא ניצחנו זמן רב. הנושא הזה העיר קצת את המועדון השבוע והכניס קצת את כל קבוצה לסוג של מתח ועניין. כל הסיפור הזה בטוח לא יזיק, ואולי אפילו יועיל בסופו של דבר כי היינו צריכים איזו זריקת מרץ לכולנו". באשר לחולצות עצמן, אמר נידם: "את לוגו המועדון אנחנו נחזיר אבל אין שום בעיה לשחק עם השם הפועל אשדוד כספונסר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצות החדשות. הצבע אושר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully