וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: אנדי מארי עלה לרבע הגמר, נישיקורי הפסיד ללופס

הבריטי עשה את שלו עם 3:6, 3:6 מוחץ וחלק מול אדריאן מנארינו הצרפתי (38), וישחק מול פליסיאנו לופס הוותיק, שהפתיע עם 4:6, 6:7 (2) על קיי נישיקורי. נשים: סימונה האלפ עלתה לחצי הגמר

אנדי מארי טניסאי בריטי. Julian Finney, GettyImages
עשה את העבודה. מארי/GettyImages, Julian Finney

סיבוב שמינית הגמר בטורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 בגברים נפתח הערב (רביעי) עם כמה משחקים מסקרנים וצמודים ועם הפתעה אחת גדולה.

נתחיל עם אנדי מארי, שעשה עבודה מצוינת וניצח 3:6, 3:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי (38 בעולם) תוך שעה ועוד 39 דקות. הבריטי, שהגיע ב-2009 לגמר באינדיאן וולס והפסיד שם לרפאל נדאל, אמר בסיום: "אני חושב ששיחקתי היטב, היה משחק לא פשוט, הוא שיחק טוב מאוד השנה, הוא בחור קשוח וקשה לשחק נגדו. יש לו סגנון מאוד לא מסורתי".

מארי, המדורג רביעי בעולם, יפגוש ברבבע הגמר את המדורג 12 בעולם פליסיאנו לופס, שרשם הפתעה כשניצח 4:6, 6:7 (2) את קיי נישיקורי (5) אחרי שעה ועוד 35 דקות. הספרדי הגבוה השיג 12 אייסים לעומת שתי שגיאות כפולות וזכה ב-33 נקודות מתוך 40 מאחורי ההגשה הראשונה שלו. ללופס בן ה-33 זה היה ניצחון ראשון השנה מול יריב מהטופ 10 העולמי.

מי שעבד קשה מאוד כדי לעלות לרבע הגמר הוא הצ'כי תומאש ברדיך (9), שנזקק לשעה ועוד 51 דקות כדי לנצח 2:6, 6:4, 4:6 את בן ארצו לוקאש רוסול המדורג 30. בסיבוב הבא ישחק ברדיך מול רוג'ר פדרר (2) או ג'ק סוק (58).

סימונה האלפ טניסאית רומנייה (שמאל) עם נדיה קומנצ'י. GettyImages
האלפ בתמונה משותפת עם נדיה קומנצ'י/GettyImages

האלפ בחצי הגמר

בטורניר הנשים הצליחה סימונה האלפ המצוינת לעלות כבר לחצי הגמר. האלפ, המדורגת שלישית בעולם, פתחה לא טוב והפסידה 7:5 במערכה הראשונה, אבל הצליחה לחזור לעצמה ולנצח 1:6, 1:6 בשתי המערכות הבאות בדרך לניצחון מול קרלה סוארס נבארו הספרדייה (13 בעולם). בסיבוב הבא תשחק האלפ מול סרינה וויליאמס (1) או טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית המשתפרת (26).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully