וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב דורסים: קליבלנד הביסה 92:117 את ברוקלין, לאב חזר

הקאבס חזרו לפורמה אחרי המעידה במיאמי ולא השאירו סיכוי לנטס, למרות שנקלעו לפיגור דו ספרתי בפתיחה. משחק פושר ללברון ואירווינג, לאב חזר עם דאבל דאבל והציג גרסה שונה ממאמנו בנוגע למנוחה שקיבל

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
יכול לחייך שוב. לברון/GettyImages

מאזן: 26:44 (מקום 2 במזרח)

המשחק הבא: בלילה שבין שישי ושבת, בבית מול אינדיאנה

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס היה שקט עם 16 נקודות (5 מ-13 מהשדה) 16 נקודות ו-7 אסיסטים ב-35 דקות, קיירי אירווינג סיפק ערב קליעה פושר עם 12 בלבד (5 מ-10 מהשדה) ו-10 אסיסטים, קווין לאב חזר מהיעדרות של שני משחקים עם 10 נקודות (4 מ-9 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

פורוורד קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
מי נתן את ההוראה? לאב/GettyImages

קליבלנד חזרה לדרוס. אחרי המעידה מול מיאמי, הקאבס שבו הלילה (בין רביעי לחמישי) לפורמה הנהדרת שלהם, כשהביסו את ברוקלין ---- במשחק הביתי הראשון אחרי ארבעה משחקי חוץ קשים. אחרי ההצהרות החד משמעיות של דיוויד בלאט בנוגע למאבקי המיקום בישורת האחרונה של העונה הסדירה, שותפו שוב שמונה שחקנים בלבד ברוטציה הקצרה של הקאבס, כשקנדריק פרקינס וג'יימס ג'ונס חוזרים לחמם את הספסל (השניים קיבלו דקות ראשונות רק עמוק בתוך הרבע הרביעי, כשהניצחון כבר היה מונח בכיס).

עוד לפני המשחק, הודיעו בקליבלנד כי קווין לאב, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, יחזור ויפתח בחמישייה. כשהפורוורד נשאל על כך הוא העניק תשובה משונה, טען כי למרות הדיווחים בתקשורת המנוחה שקיבל אינה קשורה בכאבי גב והוסיף כי "בלאט ביקש ממני לנוח במשחק או שניים", על אף שבלאט טען אתמול כי דווקא לאב הוא זה שדרש לא להיות בסגל. בלי קשר לתעלומה המשונה, זה נגמר ביכולת סבירה ודאבל דאבל אופייני של לאב, בעוד משחק שקט של לברון ג'יימס ובעצירת רצף הניצחונות של הנטס הנאבקים על מקום בפלייאוף.

קליבלנד ממשיכה להרגיש בנוח בבית ומדובר בחדשות טובות עבורם בהתחשב בעודה שאם ישמרו על המקום השני במזרח, מחכה להם יתרון ביתיות בפלייאוף לפחות עד גמר המזרח. הקאבס מתקרבים בצעדי ענק לעבר שיא המועדון בניצחונות ביתיים, שעומד על 16. הרצף של בלאט ושחקניו עומד כעת על 14, במהלכו הביסו את היריבות בהפרש ממוצע של 20.3 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הרצף הביתי נמשך. בלאט/AP

קליבלנד (26:44) - ברוקלין (39:27) 92:117

פתיחת המשחק הייתה המשך ישיר ליכולת החלשה שקליבלנד הצגה במיאמי. הקאבס לא מצאו את הטבעת, אפשרו למרקל בראון לעשות ככל העולה על רוחו ונקלעו לפיגור 20:7 אחרי שבע דקות. כניסתו של אימאן שאמפרט, שסיים מחצית ראשונה מצוינת עם 10 נקודות, הפיחה רוח חיים בקאבס ובצירוף דקות טובות של קיירי אירווינג הקאמבק הושלם.

הרבע השני כבר נראה הרבה יותר כמו קליבלנד של לפני ההפסד בפלורידה. ג'יי אר סמית' צלף מכל מקום, לברון החל לשתף את החברים (7 אסיסטים במחצית הראשונה) ולמרות שהקאבס השיגו רק שתי נקודות במתפרצות, ההתקפה העומדת שטפה ולהפסקה הקבוצה של בלאט ירדה ביתרון 47:59.

גם הרבע השלישי התנהל בשליטתה המוחלטת של קליבלנד. דרון וויליאמס עוד הוריד ל-59:52 בלבד, אך משם נראתה רק קבוצה אחת על הפרקט בקוויקן לואנז ארינה. הקאבס החלו לדחוף כדורים פנימה, משם לאורחים מהתפוח הגדול לא היה כל מענה. טימופיי מוזגוב וטריסטן תומפסון חגו, בעוד שלברון משייט להנאתו על המגרש ועסוק בעיקר בלמצוא את החברים לקליעות פנויות, בדרך ל-73:94 בסיום הרבע.

את הגארבג' טיים הממושך של הרבע הרביעי בלאט ניצל כדי להוריד לספסל את כוכביו, למעט לברון ג'יימס ששיפר סטטיסטיקות. גם הרכב המחליפים של בלאט, שכלל את מתיו דלבדובה, ג'יימס ג'ונס, קנדריק פרקינס ושון מריון, לא הוריד רגל מהגז ושמר על יתרון קבוע של למעלה מ-20 נקודות.

ג'ארט ג'ק, דרון וויליאמס, ברוקלין נטס. AP
לא השאירו להם סיכוי. דרון וויליאמס וג'ארט ג'ק/AP

סטטיסטיקה

לברון ג'יימס וקיירי אירווינג קיבלו מעט מנוחה, אך גם בערב פושר שלהם, לא פחות משבעה שחקנים סיימו בספרות כפולות אצל הקאבס. טימופיי מוזגוב (7 מ-8 מהשדה) וג'יי אר סמית' (5 מ-10 מהשלוש) הובילו את רשימת הקלעים המאוזנת עם 17 כל אחד, לברון הוסיף 16 ו-7 אסיסטים, קיירי אירווינג סיפק 12 ו-10 אסיסטים ושלושה שחקנים נוספים - קווין לאב, אימאן שאמפרט וטריסטן תומפסון - הוסיפו 10 כל אחד. לאב הוסיף גם 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

הקאבס שוב הציגו משחק התקפי קולח, שהתבטא היטב בסטטיסטיקה. הם דייקו ב-15 שלשות ב-51.7% וב-54.9% מטווח שתי הנקודות, הראו עליונות בריבאונד (43 לעומת 32 של ברוקלין) והפגינו משחק קבוצתי נהדר (32 אסיסטים לעומת 11 איבודים). הקאבס חגגו על שחקני הפנים של הנטס וקלעו 52 נקודות בצבע.

את ברוקלין המאוכזבת הוליך דרון וויליאמס עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, בעוד שבויאן בוגדנוביץ' הקרואטי מוסיף 12 מהספסל. ברוק לופז נעצר על 10 נקודות בלבד, אליהן הוסיף 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

סנטר קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. GettyImages
חגיגה בצבע. מוזגוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully